Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 på dette anonymforumet. blir man kasta ut. jeg kan være anonym om jeg må. kjeg lagde et eget spørsmål for å få orden.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Nei du blir ikke kasta ut, men her har du valget om du vil være anonym eller ikke, er ikke alle forum man har valget om å være anonym, så formymet er laget for at her kan man ta opp spørsmål man ønsker å være anonym på!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Det beste med anonymfoumet er at ingen kan knytte sammen mine ulike innlegg og svar, slik at de finner noe for å kunne finne ut hvem jeg er;) Ellers kan en selv velge om en vil være anonym eller ikke:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Forumet skulle det stå, tastaturet mitt er vræk
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 det er lurt men jeg forstår ikke hvordan du mener med å knytte sammen? hva mener du der?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Nei jeg har ikke svart deg før, og det er minuset med anonymknappet, at man ikke vet hvem som svarer
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 At all info jeg gir i ulike innlegg ikke kan knyttes til mitt nick. Slik at om jeg f eks sier i et innlegg noe om ene barnet, for så å si noe om andre barnet i neste, så er det ingen som vet at det er en og samme person som har skrevet det, noe de ville visst om jeg brukte nicket mitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå