Gå til innhold

Om danskebåten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ferge som er felles for flere. altså foresten norge sverge danmark og omegn eller bare til kiel?

Hvorfor parkere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor parkere? Båten går fra forskjellige steder i Norge til Danmark.

Skrevet

DANSKEbåten går ikke til Kiel, DANSKEbåten går til Danmark. Fra forskjellige steder i Norge til forskjellige steder i Danmark som en annen skriver.

Skrevet

ja alså dette spørsmålet var fra meg jeg trodde man må være anonym

Skrevet

ja, jeg forstår det. Men er d liksom danmark som eier den båten eller er det flere foreksempel sverge og andre?

Skrevet

Da må du først skrive hvilken båt du mener, er flere forskjellige fergeselsakper som har disse turene. Hvor skal du reise fra?

Skrevet

ja jeg tenker på den danskebåten som man tar i oslo

Skrevet

Det er Stena Line.

Stena Line er et av verdens største fergeselskaper med en moderne flåte på 35 skip og Europas mest omfattende rutenettverk bestående av 18 fergelinjer i Skandinavia og Storbritania.

Ved konstant utvikling av sine produkter og tjenester, har Stena Line oppnådd en sterk posisjon med betydelige markedsandeler i alle sine markedssegmenter.

Stena Line har tre forretningsområder basert på geografiske markeder: Skandinavia, Irskesjøen og Nordsjøen. Firmaets organisasjon er sterkt desentralisert med fokus på at alle avgjørelser skal taes så nærme kunden som mulig. Kravene fra kundene blir tøffere og endringer skjer hurtigere. Stena Line’s måte å møte disse kravene på, er å hele tiden utvikle nye produkter og tjenester for både frakt og passasjerdelen.

Stena Line’s forretningskonsept er å produsere og selge sikker og effektiv sjøtransport og de tilhørende havnetjenestene slik at:

- Gjestene ankommer til sin destinasjon med en opplevelse som har overgått deres forventninger

- Transportfirmaer kan frakte sitt gods til sin destinasjon på en kostnadseffektiv måte

Ved å gjøre dette, vil vi skape et langsiktig og stabilt miljø for firma og de ansatte.

Stena Line har rundt 5700 ansatte hvor ca. 2/3 er ansatt om bord på ferger. Hovedkontoret ligger i Gøteborg. I 2008 reiste 15 280 000 gjester og 2 867 000 biler med Stena Line. 1 789 000 frakt enheter ble transportert i den samme perioden.

Skrevet

Nei. Og nå tror jeg du bare spiller dum. Er det noe mer du lurer på om båten finner du info på www.stenaline.no

Skrevet

javel jeg tenkte siden du visste så mye men du hadde sjekket på nettet

Skrevet

det er ingen som eier "danskebåten", og det er egentlig ikke noe som heter det heller, det er en sånn populær betegnelse på en av flere båter/rederier som går mellom norge og danmark. fra oslo har både stena line, color line og dfds seaways avganger til danmark, riktignok til ulike destinasjoner i danmark.så det så!

Skrevet

DFDS-båten går også til Danmark fra Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...