Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #6 Skrevet 13. juli 2009 Hva en dib-blogg er, har jeg ikke fått med meg, men på generelt grunnlag kan jeg si ingen! Det er meg revnende likegyldig å lese detaljerte beskrivelser om andres liv; hva de skal ha til middag, tulla som fikk seg skrubbsår i dag, den nye kjolen de skaffet seg, og at i helga skal til i bryllup nr 10 dette året. Har aldri skjønt greia hverken med facebook eller blogg.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #7 Skrevet 13. juli 2009 Hi, siden du spør, og dytter, kan du ikke bare avsløre nicket ditt, så vi andre kan sjekke ut din dib-blogg?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Jeg har ikke blogg, men vil gjerne lese andres. HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Må det være dib-blogg da da? Gå inn på blogg.no og sjekk ut ti på topp-listen eller noe davel. Mange mammabloger blant de.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2009 #10 Skrevet 20. juli 2009 Takk for tips. Fant en annen side også, med bare mammablogger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå