Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen symptomer på graviditet, men har jo hormonspiral. Disse symtptomene har jeg: småkvalm, ømme pupper med råmelk, veldig stor mage (veldig tynn fra før), høy matlyst, sliten og trøtt. Men testene viser negativ. Er det bare fortidlig? Eller tror dere jeg bare innbiller meg dette? Har ikke mensen med hormonspiral, så der kan jeg ikke se det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok bare hormonspiralen som gir deg disse symtomene:)Kansje bivirkninger.Selv om du ikke har mensen m spiralen,ser jeg for meg du kan ha mensen symtomer .. Sikker oxå derfor du ha råmelk i puppene!

Skrevet

Ja kan jo hende. Har hatt spiralen i 2 1/2år og aldri hatt det sånn tidligere.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde levonava-tok den ut nettopp pga.bivirkningene du tar opp.Man kan IKKE bli gravid med hormonspiralen...

Skrevet

Jeg ble gravid med hormonspiral. Tok ut spiralen så fort vi skjønte hva det var og før gravidetesten slo ut positivt. Da var jeg i uke 4. Mistet desverre i uke 14, men man kan definitivt bli gravid også med hormonspiral.

Skrevet

Hadde du spiralen lenge før du fikk symptomer? Hatt min i 2 1/2 år, men kan jo plutselig reagere på den.

Skrevet

Takk for svarene:)

Så du ble gravid, når viste testen positivt til deg da?

Skrevet

Fikk positiv graviditetstest med hormonspiral rett etter at jeg hadde vært hos legen og tatt den ut, mellom uke 4-5. Hadde da hatt spiralen i halvannet år. Hadde en lignende reaksjon et år tidligere, men ikke fullt så sterk, og fikk da negativ test, så jeg gikk aldri til legen - men denne gangen følte jeg meg så gravid at jeg gikk uansett, og det viste seg at det var jeg jo også.

Skrevet

Var altså fire uker gravid før spiralen ble tatt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...