M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har jo som kjent ufattelig teite sykluser. De hopper og går - har alt fra 28 til 35 dagers sykluser fra måned til måned. De siste tre dagene har jeg vært ekstremt uggen - ikke direkte kvalm, men uggen. Igår ble utfloden rimelig brunaktig, og jeg har ekstreme mensensmerter. Det som er: hvis jeg har 29 dagers syklus (og får mensen imorgen - noe utfloden tyder på) så hadde vi sex på EL-datoen... Jeg vet egentlig ikke når ikm er, men vet at den er fra idag til neste søndag en gang. Hvis jeg har 34-35 dagers syklus denne mnd, så traff vi mest sansynlig ikke. (Hvis ikke EL flyttet seg, da ting gikk ganske så "hett for seg" - hehe.. *flau*) Har bare hatt negative tester, men istad kom det en supersvak strek - men det så ut som en skyggestrek. Jeg blir ikke klok på dette altså, kan ikke noen roe meg litt ned? Hva tror dere?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2009 Jaajaaaa..... Der kom TR for fullt - igår kveld. Pokker! Au! 27 ukers syklus regnet jeg ut. Da blir det hardprøving neste måned, nå skal den sitte!! :-D
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 13. juli 2009 #3 Skrevet 13. juli 2009 Uffda, dumt:/ Men håper den sitter på neste forsøk da......lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå