Gå til innhold

T R Ø T T ! ! !


CamillaB

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 10+1 og jeg er så vannvittig trøtt.. Er det bare meg?

Jeg går på jern, og mangler ikke noe jern ifølge de siste blodprøvene.. Jeg jobber i byggevare butikk og har skift fra 7 - 3 eller 9 - 5, og syntes dette er vanskelig!! Alt jeg tenker på er søvn, og sånn har jeg aldri vært.... :( Jeg er endel kvalm også, men trøttheten er mye værre for meg!! Noen andre i samme båt? Jeg ble sånn i uke 9...

 

Hilsen en litt frustrert blivende mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var fryktelig trøtt på denne tiden i forrige svangerskap. Orket såvidt å gå på jobb, og gjorde stort sett ikke annet enn å ligge på sofaen eller i senga på ettermiddags- og kveldstid. Har vært litt kvikkere denne gangen, heldigvis, men kjenner meg altså igjen i det du skriver. Trøsten er at det går over om ikke så lenge, jeg følte meg i alle fall bedre rundt 12. uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og....ekstremt trøtt!

Må sove 2-3t på dagen.Legger meg tidlig-så totalt sover jeg 13-14t i døgnet..

 

Om jeg ikke bare sover-må jeg legge meg til stadighet..

 

Da varmen var på det verste trodde jeg virkelig min siste time var kommet...

 

Nå er jeg 10u og 5dager-faktisk begynte jeg føle meg bedre igår-tror det snur rundt nå faktisk!!

 

Tar og jern-har lite jern i kroppen.Tror det kan virke inn..spesielt ille er trøttheten etter at jeg har spist..Mener å ha lest at det er fordi at alt blodet da samles i magen og tarmer-ikke vet jeg..

 

Lykke til!Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempetrøtt og har vært det helt fra starten. Før jeg visste at jeg var gravid var jeg litt urolig. Jeg jobber som lærer, og etter at jeg hadde kommet hjem gjorde jeg ikke noe annet enn å sove på sofaen.

 

Nå er jeg i uke 10, og merker litt bedring men trenger fortsatt mye søvn. Jeg tror nok det kommer til å fortsette noen uker til. Jeg håper det blir bedre etter uke 12, da kroppen kanskje har vant seg litt til alle forandringer som skjer.

 

Jeg tror vi bare må lytte til kroppen og hvile om vi er trøtte. Jeg har ikke fått trent siden jeg ble gravid ettersom jeg har vært så trøtt. Men håper at kroppen kommer seg litt om noen uker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også sliter med å være trøtt. Jeg blir skikkelig sliten etter en dag på jobb, da er det bare å komme seg hjem for å hvile/sove.

Og det er dager jeg ikke orker noen ting, blir liggende på sofaen hele kvelden, uff det er jo så kjedelig!! Men får jo bare hvile da.

Jeg er 10+5 nå, og håper det stemmer at det kanskje blir bedre etter 12 uker. Har ikke lyst til å ha det sånn hele svangerskapet!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...