Gå til innhold

feit mann:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er ca 30 kg overvektig og det var han ikke når vi møtes. Syns rett og slett at han er lite tiltrekkende. Hva gjør man da? Har prøvd alt i forhold tiil å motivere til et sundt kosthold osv, men han er rett og slett lat. Sex kan jeg ikke tenke meg.Kan man leve slik resten av livet.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sleng deg med ham!

Etter flere år der jeg hadde forsøkt å snakke med ham om det og oppmuntre til å gjøre noe med overvekten så bestemte jeg meg for å vise ham og se hva han syntes hvis jeg lot kroppen forfalle. Jeg lot det ikke går veldig langt, men jeg satte meg ned ved siden av ham og stappet og spiste det samme som ham. Han reagerte med litt sjokk faktisk.

Jeg la på meg noen kilo og demonstrerte skikkelig. Viste ham hvordan buksene mine ble trangere og fortalte ham alltid hvis jeg hadde lagt på meg bare littegrann.

Han skjønte alvoret etterhvert, syns nok ikke det var kult med ei kone som ble småtykk og lat.

La vel på meg 5-6 kilo, men overfor ham gjorde jeg det til 10. Til slutt fikk jeg ham med meg på å legge om kostholdet og vi begynte å trene sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...