Gå til innhold

Noen her som har erfaring med Scoda octavia???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ny brukt bil. Vi har sett på mye men både jeg og samboer har falt for scoda.

Vi skal ha nr 2 i desember og siden elstemann ikke en gang har fyllt 2 år da trenger vi en bil som har god plass til vogner og ikke minst bilseter.

Syns at Scoda octavia har mye plass og er forhåpentlig vis en god og trygg bil. Noen her som har erfaring med denne bilen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke god peiling på biler, men var iallefall fornøyd med vår. Liten stasjonsvogn, men fungerte utmerket for oss med 2 barn. Har akkurat solgt vår og kjøpt ny større bil siden nr 3 er i vente :)

Skrevet

Jeg har ikke kjørt den selv, men hadde en fetter en gang (da med to barn) som ikke var fornøyd med bilen. Nå har jeg en venninne som har den, og de har to barn (ca 6mnd og 3 år), og da de hadde vært på ferie hadde de fått inni 1 vogn, 9 brett med brus og 2 bager.. Om det var opp til takhøyde eller kun til bagasjeovertrekket vet eg ikkje..

Vi har VW Touran, og venter nr. 2 nå, og er superfornøyd med den.. Kunne aldri tenkt oss en vanlig stasjonsvogn igjen, de blir for små for oss..

Skrevet

Vi har hatt Scoda Octavia,veldig fornøyd! Var en 01-modell..

Bilen var kjempegod!

Grunnen til at vi solgte,var at mannen ønsket firhjulstrekk..

Skrevet

Vi har octavia 07. Er kjempefornøyd! Er ikke mange stasjonsvogner som har like romslig bagasjerom som octavia! Men det går litt utover benplass i baksetet. Men for all del 2 åringen vår har goood plass baki:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...