Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Kjøpte endel babytøy til jente her om dagen... Møtte selger i byen og hun var også gravid, men med gutt... Kjøpte en stor sekk klær.. Så fikk jeg melding isted at hun hadde født og gutten var blitt jente.. så hun ville nesten ha tilbake klærne..gratis.. heheheeh
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 hehe... jaja... de finnes vel noen av den sorten også! Om ikke annet skulle du nesten hatt dobbelt tilbake pga. arbeidet hva skrev du tilbake da?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg skrev at det var jo "artig" å høre, men at disse klærne hadde jeg tross alt betalt for, men at jeg godt kunne selge de for samme pris igjen.. Det ville hun ikke.-p Hun ville ha de gratis fordi de var tross alt hennes engang i tiden,, ler:p
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Skulle ikke vøre anonym i første:)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Hahaha, kødder du? Dævver her, hvor dum går det an å bli? Du var jo snill som tilbød å selge de tilbake da iallefall.. *ler*
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Hahahaha nei er helt alvorlig... Tror jeg dævver selv:-p
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Haha, det er jo helt idiotisk. Skjønner frustrasjonen over at hun plutselig sitter der med ei jente i blått tøy, men likevel Haha! Hva betalte du for den sekken med tøy da? Ler fremdeles!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Det værste av alt er jo at det ikke kan være snakk om en gedigen sum penger heller, om det betød så veldig mye for henne... Herregud da. Noen mennesker er bare litt trangere i nøtta enn andre.... Vi fikk i alle fall en god latter da, hehe
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 Det var jo ikke mange pengene jeg betalte, var veldig pene og rene tøy, kostet 800 for en stor sekk + to bæreposer:) Derfor er det jo ikke svære summen verken for meg eller for henne og jeg forstår jo at hun trenger klærne, liksom.. Jeg har jo lenge til termin så.. Men jeg syns det blir litt feil å gi tilbake noej egh ar kjøpt, gratis liksom;p Hvertfall når jeg ikke kjenner henne
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Selvfølgelig skal hun ikke få det tilbake gratis! Haha.. du GIR jo ikke bort 800kr til vilt fremmede Men syns fortsatt at det var snilt av deg å tilby å selge det tilbake da.. Kokkosdame da.. haha
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Haha, nei.. Jeg syns det blir litt drøyt, men har sendt henne melding om at tilbudet om å kjøpe de igjen står ved lags fortsatt da. Ja.. Tror nok hun er litt "loco" :-p
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Nei, nå har det steget til 1000,- kan du si ;o) 100 kroner pr dag hun venter med å bestemme seg!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Herregud for en selger, ville hun at du skulle betale henne 800kr for å se på klærne hennes ei ukes tid, håper hun har et alvorlig tilfelle av ammetåke som gjør at hun har midlertidig mistet sin logiske tankegang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå