Lovemelikeyoudo Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Stakkara barna dine som må vokse opp med deg som mor! Makan til dame skal en lete lenge etter!!!
Vipsenmamma Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hva er dette for slags innlegg? Det er slett ikke synd på mitt barn. Vi er en ressursterk familie som tar godt vare på vårt barn. Hun er elsket og ønsket og vi har det kjempefint. Hva er ditt problem?
Lovemelikeyoudo Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 En mor full med så mye fordommer som deg, som overfører disse fordommene videre til barnet ditt. Dette er trist!
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg skal innrømme at jeg ikke er full av nesegrus beundring for vipsen sin evne til refleksjon, men jeg renner ikke over av forståelse for dette innlegget ditt heller. Hets er ikke ålreit.
Lovemelikeyoudo Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 Så ikke svar på innlegget mitt=)
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Neivel? Hvorfor ikke det? Jeg påpeker det jeg ønsker å påpeke her inne
lengter daler ned i skjul... Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 jeg synes også det vipsen skrev var teit og rart. men dette innlegget var jo ikke mye bedre, henge ut en enkelt person på den måten, huff!
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Er det virkelig så få som har fordommer mot navn? Jeg har absolutt det, og hadde dere satt dere litt inn i navn og navnebruk hadde dere også hatt tilsvarende fordommer - det lover jeg dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå