ღ askepott ღ Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Er på hytta med svigers, og fikk mensen en uke før tiden... Men mensen kom aldri igang liksom... Har blødd bittelitt i 3 dager, bare litt (sånn at tampongen var så tørr at jeg følte meg oppskrapt, bittelitt altså) nå har det sluttet helt, og jeg har aldri hatt det sånn. Ikke menssmerter, bare litt verk/murring... Så kom jeg på at det er noe som heter festeblødning... Hm, hva er det?noen som kan forklare meg? Jeg tror jeg hadde eggløsning 6 dager før blødningen kom, tror ivertfall... Prøver å google, men er så vanskeli å lese på mobilen... Hadde satt pris på svar (tok graviditetstest 5 dager etter eggløsning, er så spent... Teit og bortkastet, men er så opphengt i dette... Den var selvfølgeli logisk negativ...) setter umåtelig pris på svar
verdens heldigste mamma Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei Jeg vet ikke så mye om dette, men i følge både gynekologen min fastlegen min finnes det ikke noe vitenskapelig bevis for at det eksisterer noe som heter festeblødning. Synd for meg egentlig, for jeg hadde selv en bitteliten blødning (en dag) for en uke siden, og har ikke fått mensen enda på dag 31. Hadde vært fint om det tilsa festing, men det gjør det altså sannsynligvis ikke. Lykke til!
ღ askepott ღ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 ono, typisk at jeg får opp forhåpningene, så er det ingenting ;( takk for svar
Gjest mphs Skrevet 13. juli 2009 #4 Skrevet 13. juli 2009 Jeg hadde festeblødning med første ungen. Var vel ca, 6 dager før ikm og det var bare en veldig liten blødning(spotting) i noen timer den ene dagen. Ble overasket over blødningen for kroppen min hadde allerede fortalt med at jeg var gravid og da jeg så blodet trodde jeg det kom til å gå galt. Men testet positivt 6 dager senere. Og jenta er snart 4 år:o)
gerd Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 festeblødning er en liten blødning som kommer når det befruktede egget fester seg i livmora. Det kan godt være det selv om denne ofte kommer nar men egentlig skulle hatt mens.
ღ askepott ღ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. juli 2009 Men slik jeg har forstått det, fester vel ikke egget seg to uker etter eggløsning? Var ikke dette veldig lang tid å få festeblødning når du skulle hatt mensen? Noen som vet hvor lenge en sånn blødning kan vare? Er tre dager for mye kanskje å ha spotting? Hm... Er litt spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå