Gå til innhold

Såååå trøtt og sliten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø. Er trøtt konstant og orker nesten ingenting. Har lavt blodtrykk, men ellers er alt ok, er helt håpløst. Bare teller timene til 2 åringen legger seg om kveldene... Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har til tider sånne dager jeg også, men merker at formen kommer seg. Nå er jeg så heldig at jeg har 7 uker ferie. Jeg er lærer. Jeg har begge barna hjemme. Det er travelt, men det er lettere enn å være i full jobb!

Skrevet

Jeg har det også slik, men er ikke sikker på hvor mye som skyldes graviditeten og hvor mye som skyldes pollenallergien. Er uansett helt skutt etter en vanlig arbeidsdag (har hendt jeg har måttet ta sovepauser på 15 min på jobb også for å klare å holde øynene oppe etterpå). Vil helst bare sove. Føler jeg bidrar for lite her hjemme, og har ærlig talt litt problemer med å skjønne hvordan dere som har barn fra før har energi til både dem, hus og jobb.

Gjest lillemamsi
Skrevet

jeg har også hatt det sånn !

Begge gangene.

Nå går det over og har på en måte glemt hvor sliten jeg var=)

Er nå 21 uker. Det gikk gradvis over fra uke 17 hos meg. Blir det som sist, så kommer det tilbake mot slutten (naturlig nok)

Skrevet

Hei og takk for tilbakemeldinger. Det verste er at jeg har ferie jeg også, heldigvis ;-) Er også lærer og har lang ferie, men ukene flyr. Er 20 uker, så håper det snart går seg til. Kan ikke huske det var så ille sist, men da var jeg sykemeldt pga noe annet i denne perioden, og hadde jo ikke barn, bare meg selv å tenke på.

Jeg prøver å kose meg med gutten min, er jo siste sommeren han får alene med oss, så biter tennene sammen og tar hver dag som den kommer. Dette kan jo bare blir bedre så her får en bare se fremover og prøve å nyte sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...