Gå til innhold

Har dere TV på soverommet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt det, men begynner å få lyst på det nå. Synes i utgangspunktet ikke noe om det, men det hadde vært ganske praktisk nå. Både med tanke på barna og oss selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde før vi fikk barn....nå blir tiden på soverommet brukt til å sove:)

Men det var deilig å legge seg litt tidlig å så kunne kose seg med div serier og komedier i senga:)

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke noe om. Tv er i stuen...

Skrevet

Vi har:-)

Er deilig å ligge der å se på tv under dynen:-)

Hadde det ikke før da,er samboer som hadde det når jeg flyttet inn.Før så ikke jeg helt vitsen med det.Men det er helt konge;o)

Skrevet

Nei, TV på soverommet har jeg aldri forstått poenget med. Er man ikke veldig avhengig av TV da egentlig?

Skrevet

Nei, huff, det har jeg ikke lyst på heller. Føler at hjernen blir bombardert med nok inntrykk på en dag om jeg ikke skal ha en blinkende og flashende dings på soveromsveggen.. Tror faktisk at hjernen trenger hvile når man er i sengen, og at man har godt av at i hvert fall ett rom i huset er uten slike "forstyrrende inntrykk".

Hvis jeg er alene hjemme, har det hendt jeg har lagt meg tidlig og tatt med meg laptopen på sengen, og sett film på den:) Kanskje det er et alternativ for deg?

Skrevet

Hadde det før vi fikk barn. Nå er det ikke aktuelt. Barn får mer enn nok av TV på kveldstid.

Skrevet

Enig med ♥ Miss Fat ™ ♂ 08 + ♀ 09 her...

Skrevet

Nei, det har vi ikke.. har aldri hatt tv på soverommet etter jeg ble voksen og flyttet hjemmefra (som tenåringsjente hadde jeg tv på rommet hjemme).

Skrevet

Har lyst på men har ikke tatt oss råd til det ennå.

Sambo sovner alltid midt i filmer eller serier, jeg er ikke kveldstrøtt, men husredd.

Perfekt om vi kan ligge i senga å se på tv, han kan sove når han vil og jeg kan se lenge på tv og føle meg trygg :o) Og man spiser kanskje ikke så mye godteri/chips heller om man er i senga ;)

Skrevet

To ting skjer i senga: SEX og SØVN:)

Skrevet

.. og så er det eneste stedet jeg får ro til å lese en god bok!

Skrevet

Nei, Tv har ingenting på sovrommet å gjøre. Vi greier å underholde oss på andre måter om vi ikke sover.

Skrevet

Jepp :o)

Samboer er en trøtting på kvelden og legger seg gjerne når jeg vil se på tv. Og jeg er mørkeredd, så da går jeg opp sammen med ham og ser på tv mens han snorker :o)

Skrevet

Nei, og det kommer heller ikke på vårt soverom. Som andre her sier, i senga vår skjer det stort sett tre ting: Soving, lesing og sex. ;)

Skrevet

Jeg mener ikke at vi vurderer at barna skal få TV på rommet sitt, det er kun på vårt rom at det er aktuelt. Men det blir nok ikke med det første uansett, mannen min synes det er helt unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...