Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Mine nabo skal skilles, det har vaert daarlig mellom dem veldig lenge og han har alltid smaaflortet med meg, litt sann uskyldig flort. HAr alltid likt han bedre enn henne, hun var hyggelig men litt saer. MIn jente gaar i samme barneahage med deres jente og i august begynner de i samme klasse. Etter at det har blitt slutt mellom dem har han ringt meg ett par ganger, men jeg har alltid avvist han . Problemer er at jeg liker han veldig godt,men foler det blir feil ovenfor henne. Vi er ikke venniner, men snakker masse privat. Det var fra henne jeg fikk vite at de skal skilles osv, og siden vi er naboer , saa snakker vi sammen daglig. Vi bor i en mellom stor by og ganske mange kjenner oss, tror kanskje det hadde blitt veldig feil at han og meg ble sammen. Barna skal gaa i samme klasse, saa vi kommer til a treffes daglig paa sfo, foreldremoter osv. Naa tenker jeg paa meg og henne. Er det frekt av meg? Foler at jeg paa en maate ikke kan involvere meg sammen med han pga. omstendigheter. Samtidig liker jeg han veldig godt, det er nesten 4 aar siden det har blitt slutt mellom meg og barnefar og jeg foler at det kunne blitt virkelig noe med han her. Haaper noen kan komme med synspunkter, jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjore.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 tenkte akkurat det samme, du trenger ikke og skal ha dårlig samvittighet. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 nei da, absolutt ikke. Men du risikerer å bli en rebounce da
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Saa bra at dere synes det... :-}. Paa en maate foler jeg at jeg odelegger ekteskapet, men jeg gjor ikke det da...Som sagt det har vaert daarlig mellom dem lenge, de har gaat til raadgivning i ett aar... HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Dette bør du ta med i betraktningen: Deres datter har ikke gått til rådgivning i flere år, og har sikkert nettopp fått vite at foreldrene går fra hverandre. Hun er derfor ikke ferdig med ekteskapet og kan gjerne sørge over dette i et par år fremover, spesielt siden hun er såpass stor som hun er. Da skal du altså trå veldig forsiktig når du velger å gå inn i et forhold med denne mannen. Jenta trenger tid til å fordøye og sørge, slik at å få vite at pappa har blitt kjæreste med mammaen til ***** i klassen, kan bli veldig ødeleggende for henne. Ikke et godt utgangspunkt for et fremtidig stemor/stebarn-forhold. Så, velger du ham, bør det gå veldig lang tid før dette forholdet offentliggjøres!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg hadde ikke gjort det... iallefall ventet til det hadde vært slutt en stund mellom de to...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Hadde ikke tenkt aa offentligjore forholdet heller. Har selvfolgelig tenkt paa jenta dems, men har ogsaa tenkt pa jenta mi ogsaa. Hvis det blir oss to, skal det gaa lang tid, jeg maa vaere rimelig sikker at dette her fungerer, saa skal jenta mi faar vite det. Hun har jo opplevd brudd med barnefar og slipper stakkar gaa gjennom det en gang til..
Gjest Tale30 Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Hvis han er en mann som kaster seg inn i et nytt forhold etter en skilsmisse når han har en datter som kunne trenge litt tid på å fordøye hendelsen, så hadde han ikke vært en mann jeg ville hatt uansett. Enda verre er det at jenta hans er bekjent av barnet ditt. Jeg hadde holdt meg langt unna ja..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 er vel egentlig rebound det skal bety, betyr at han bruker deg til å komme over eksen, ikke fordi han egentlig er interessert i akkurat DEG.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Ikke for a forsvare han, men de har hatt det daarlig i lang tid, kanskje 2-3 aar, gaat siste aar i terapi. Saa det blir ikke aa kaste seg i ett nytt forhold. Og jeg ville ikke ha datet han med det samme liksom, skjonner at alle sammen (han, kona, barn), trenger tid til a bli vant til ny situasjon. Spurte bare hva dere synes, hva hadde dere gjort... HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #15 Skrevet 12. juli 2009 jeg ville truffet han og sett hva det blir til.. støtter eg absolutt. men ville nok holdt det hemmelig ganske lenge sånn at ryktene ikke hadde begynt å gå... sånn som med jennifer aniston og brad pitt. alle mener jo at han var utro med angelina og at hun var grunnen til at han gikk fra jen.. hvis du forstår.. da blir det plutselig din feil... forlk må vite at det VIRKELIG er slutt før de får vite at dere er sammen..
Gjest Tale30 Skrevet 12. juli 2009 #16 Skrevet 12. juli 2009 Selv om de har hatt det vanskelig i mange år, er det gjerne en ny situasjon for jenta deres. Det var henne jeg tenkte på, ikke hvorvidt det er en ny situasjon for mannen. Grunnen til at jeg sier det som jeg gjør er at jeg kjenner til en situasjon hvor det samme har skjedd, og hvor de ikke har klart å holde det hemmelig. Barna som er involvert har det fryktelig vondt. Jeg mener at man skal la det gå et år før man involverer barna i et nytt forhold etter en skilsmisse. Men er du sikker på at dere kan klare å være sammen en stund før det gjøres offentlig så er det jo bare å ta sats Ser bare at det kan bli problematisk å holde det hemmelig hvis barna skal gå i samme klasse. Foreldre har en tendens til å sladre om foreldrene til de andre barna i klassen (en virkelig uting) og barna snapper opp dette. Da er det lett at jenta får vite det av HELT feil kilder.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #17 Skrevet 12. juli 2009 Stakkars datteren hans. Henne jeg tenker på.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #18 Skrevet 12. juli 2009 Jeg forstaar hva du mener Tale 30, og hvis det evt blir noe mellom oss to, saa skal jeg selvfolgelig holde dette hemmelig saa lenge det er hemmelig. Vet selv hvor saarbare barna er og husker veldig godt den dagen min datter ble presentert for eksen sin kjaerste. Hun ble ganske saa knust. Saa selvfolgelig skal jeg skaane begge barna saa lenge det er mulig, baade hans og mitt. HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2009 #19 Skrevet 13. juli 2009 Synes du skal kjøre på, HI:) Vær litt forsiktig i begynnelsen. Jeg synes ikke vet er forbudt område hvertfall1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå