Gå til innhold

Noen som nylig har født på A-hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 år siden sist jeg var der, og da ble jeg stua inn på et 4 manns rom. Fant ikke ro i det hele tatt. Dro hjem ganske fort.

Men nå som det er bygd om der og er nytt, er det litt hyggeligere tilbud de har til oss foreldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født der nylig, men vet at de har 1- og 2-mannsrom. Ulempen er at inntil de har bygd barselhotellet de har planer om, så har de færre plasser på barsel enn de har hatt tidligere, så mulig man blir "jagd" hjem tidligere enn før. De har noe de kaller barselhotell nå også, men det er visst nesten bare en vanlig barselavdeling med litt dårligere bemanning og ikke plass til far der heller fordi det er 2mannsrom der også.

Skrevet

jeg fødte der for ca 7 mnd siden. de har bare 1- og 2-mannsrom nå. jeg syns det nye sykehuset er kjempefint. siste natten lå jeg på enmannsrom på "lettbarsel" og da fikk samboeren min være natten over også.

Skrevet

Jeg har nylig født der. de har en vnalig barselpost og et "barselhotell" som ikke er noe hotell, men en del av hjerte(=)avdelingen som er lavt bemannet fra barsel. Jeg var på den siste. Bodde på 2 sengsrom. greoit første natten da min og den nadre babyen der var stille. Kjipt andre natten da hun ved siden av ikke greide amme alene og det ble mye skrik og åk den natten. Synes flerkvinnsstuer på barsel er en uting. Posten var forøverig helt grei, men kunne like godt vært hjemme. Hjemme hadde jeg fått mer ro om natten og trengte/fikk heller ingen hjelp eller tilsyn av noe slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...