Tommage♀♂ Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Skal lage trolldeig i sfo'en i morgen, tenkte vi kulle lage navneskilt av tusenbein. Ringene blir vel ca 3-4 mm tykke, men lengden vil jo variere etter størrelsen på navnet. Hvor lang steketid må jeg beregne, og hvor mange grader?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Mener å huske jeg hadde oven på over natta på ca 50 grader.
Tommage♀♂ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 Åh, det har ikke jeg tid til... Må jo bli ferdig innen de skal hjem fra skolen!
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Kan sikkert ha de på høyere temperatur, men de tørker ikke så fort om de er veldig tykke.
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 http://www.aktivioslo.no/trolldeig.php Her er en link til deg. Men kan dere ikke lage figurene i morgen og så steker du dem hele dagen, for så å male dem dagen etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå