Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hvordan var fremgangen? Når sendes søknaden til sykehuset? Hvor lenge før termin tas snittet?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei Jeg fikk psykologen min til å skrive henvisning til Embla på ahus , de er spesialistjordmødre på fødselsangst. Hadde med meg et brev om hvorfor jeg ønsket keisersnitt, at jeg var klar over risikoer etc og at sånn ble det bare. Hun gikk og viste brevet til overlegen og etter han leste brevet ble det innvilget. Jeg hadde ks 24 mai, ultermin 4 juni.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Dette var sist svskap da.. Denne gangen skal jeg ikke ha ks:)
Strandnelliken Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jordmor sendte henvisning i uke 24. Jeg fikk så innkalling til samtale på sykehuset i uke 29. Legen skrev da et skriv om at jeg skulle ha planlagt ks, og ca en uke senere fikk jeg brev i posten med dato for ks og generell info om ks. Snittet tas normalt 7 - 10 dager før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå