*venter nr. 2* Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hei, Jeg går rett på sak... De 3 siste gangene jeg og sambo har hatt sex så har det "rent" noe ut av meg... Jeg har hørt om at jenter kan "sprute", men visste ikke at det var snakk om så masse... Det ble vått i senga. Dette skjedde flere ganger under samme samleie. Hvor vanlig er dette egentlig?? Og hva er det?? Er man mer følsom når man er gravid? Jeg her 4mnd på vei med nr 3. Første gangen dette skjedde så kjente jeg det ikke engang. Merket bare at det var veldig vått i senga. Begynte nesten å lure på om jeg hadde tisset på meg, men jeg tror jeg har bedre kontroll på urinblære enn det. Det er vel ikke mulig at det er fostervann?? I såfall så burde det kanskje ha lekket hele tiden, ikke bare når vi har sex? Håper noen kan svare meg på dette. Vet ikke om jeg "tør" å snakke med legen om dette. Synes det er litt flaut...
bl0mma Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 har hørt att man kan få veldi tynn utflod i gangska store mengder da man er gravid, dette kan ju ligge o "samles opp" i dig for att sen bli presset ut da ni har sex.... kansje det er dette?
Mrs. X Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg syns absolutt du bør tørre å snakke med legen din om dette, spesielt siden du er gravid. Husk at de har nok hørt det meste før;)
*venter nr. 2* Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2009 Tror ikke det kan være utflod som har "samla seg opp". For så mye utflod tror jeg det er umulig å ha "inni" seg. ) Er det ingen andre som vet hva det kan være? Jeg burde sikkert tørre å prate med lengen om det, men litt usikker på hvordan jeg skal si det... Var derfor jeg spurte her inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå