Gjest Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har klart å legge Adrian for første gang på lenge uten hyl og skrik! Nå er jeg glad!! Normalt er det bare mannen som får dette til,men jeg greide det selv i dag,juhhuuu!
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 det må vere noke med dagen i dag!! Kaja har vore grååådig vanskelig om kveldane dei siste vekene og, MEN i dag, SÅÅ snill og grei.!! hipp hurra for dei små!!! no kan vi kose oss med brannkamp
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 ÅÅÅ,så kjekt for deg og da Silje!! Det er en fantastisk følelse når de legger seg uten den evige kampen Gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan fortelle hvor flinke jeg og Adrian var å legge han
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 HEIHEI!! viking tapte i går!! men eg syns egnetlig ikkje viking suge forsåvidt, alexander ødegaard spela jo der, han e jo førdianar!! hehe. men JA, det e fantastiiisk, eg berre hååpa at ho ikkje våkna igjen og makka seg..*Bank i bordet!!!*
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Viking taper ALLTID! Hehe. Det er sååå typisk om de nå begge våkner og lager ett hekkan uten like hele natta lang! Typisk det når jeg skriver for fort at han har sovnet for natten
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Samme her! så kanskje vi skal snakkes igjen om eit par tima, å sjå om det forsatt går like bra!
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 yes,eg krysser fingrene jeg iallefall! Skal ut å ta meg en uteøl med ei venninne nå snart jeg hehe En liten kjapp visit på uteserveringa,selv om jeg egentlig er ALT for lat i dag! Men må man så må man hehe.
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 NEI NEI NEI!! Han våkna Jeg visste det.blæææ... jaja,mannen er hjemme og tar over,er iallefall ett skritt frem i riktig rettning med sovinga da...ett bittelite ett
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 ikkje snakk!!! her våkna ho og, aaaah.det e så typisk. men ho sovna no heldigvis igjen ikkje lenge etter, og søv endå..håpa ho søve forbi då vi legge oss då har ho en tendens til å våkne og vil HELST oppi til oss og ligge i midten
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv!!! han sovna min og... etter at pappaen tok over hehe. Hver kveld når jeg skal legge meg så våkner addi (adrian) og vil oppi til oss...begynner å bli trangt!! :S
Siljev85 Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 haha, ja addi-ål og makken-kaja...e det mulig!! men dei e no SØØØTE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå