Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å legge Adrian for første gang på lenge uten hyl og skrik! :D Nå er jeg glad!! Normalt er det bare mannen som får dette til,men jeg greide det selv i dag,juhhuuu! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det må vere noke med dagen i dag!!:) Kaja har vore grååådig vanskelig om kveldane dei siste vekene og, MEN i dag, SÅÅ snill og grei.!! hipp hurra for dei små!!! :D no kan vi kose oss med brannkamp :P

Skrevet

ÅÅÅ,så kjekt for deg og da Silje!! :D

Det er en fantastisk følelse når de legger seg uten den evige kampen :D Gleder meg til mannen kommer hjem og jeg kan fortelle hvor flinke jeg og Adrian var å legge han :D

Skrevet

HEIHEI!! viking tapte i går!! :P

men eg syns egnetlig ikkje viking suge forsåvidt, alexander ødegaard spela jo der, han e jo førdianar!!:D hehe.

men JA, det e fantastiiisk, eg berre hååpa at ho ikkje våkna igjen og makka seg..*Bank i bordet!!!*

Skrevet

Viking taper ALLTID! :P

Hehe.

Det er sååå typisk om de nå begge våkner og lager ett hekkan uten like hele natta lang! Typisk det når jeg skriver for fort at han har sovnet for natten :P

Skrevet

Samme her! så kanskje vi skal snakkes igjen om eit par tima, å sjå om det forsatt går like bra! ;)

Skrevet

yes,eg krysser fingrene jeg iallefall! Skal ut å ta meg en uteøl med ei venninne nå snart jeg hehe :) En liten kjapp visit på uteserveringa,selv om jeg egentlig er ALT for lat i dag! :)

Men må man så må man hehe. :P

Skrevet

NEI NEI NEI!! Han våkna :(

Jeg visste det.blæææ... jaja,mannen er hjemme og tar over,er iallefall ett skritt frem i riktig rettning med sovinga da...ett bittelite ett :P

Skrevet

ikkje snakk!!! her våkna ho og, aaaah.det e så typisk. men ho sovna no heldigvis igjen ikkje lenge etter, og søv endå..håpa ho søve forbi då vi legge oss ;) då har ho en tendens til å våkne og vil HELST oppi til oss og ligge i midten :P

Skrevet

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv!!! han sovna min og... etter at pappaen tok over hehe.

Hver kveld når jeg skal legge meg så våkner addi (adrian) og vil oppi til oss...begynner å bli trangt!! :S

Skrevet

haha, ja addi-ål og makken-kaja...e det mulig!! men dei e no SØØØTE :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...