mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hvordan er formen? og hvordan har dere det? Jeg har hyppig vanlating, synes ikke jeg gjør annet enn å tisse... Trøtt, trøtt trøtt, kjempefin kombinasjon med å være nattsykepleier... Ømme pupper som har vokst, og fått noen fancy blodårer som dekor Opppblåst mage!!! Ikke lenge før jeg må hoppe i gravidbuksa tror jeg, synes også den har vokst, og jeg spiser ikke annet nå enn før Skikkelig uggen til tider, og varierende matlyst, alt fra sulten sulten og atter sulten, til ingenting som frister.... Blir skikkelig kvalm hvis jeg venter litt for lenge med å spise... Er 7+4
Terese med to jenter Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Jeg er også skikkelig uggen, på morgenen, midt på dagen og på kvelden.. altså hele tiden... går litt over innimellom heldigvis... ikke noe særlig å være uggen, var ikke det forrige gang... Har ømme pupper, blitt litt større, men det er egentlig bare positivt Er vel litt mer trøtt enn vanlig... sover litt i løpet av dagen i tillegg til en lang natt hvis jeg har mulighet.... Ellers er jeg vel egentlig i fin form nå...
lillepetit Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 jeg er 7+2 og er heldigvis i fin form. Er ikke kvalm, men jeg kjenner godt at jeg er trøttere en vanlig. Sover gjerne 2-3 timer midt på dagen hvis jeg har anledning. I tillegg til en lang natt. Godt at det snart er ferie. Ellers har jeg også fått litt større bryster som er ganske ømme. Matlysten er den samme som før, men sliter litt med at jeg ikke skal spise fårepølse/salami... Er min første så det er veldig spennende å følge med på uke til uke oppdateringene her inne.. Har du fortalt det til dem rundt deg? Vi har fortalt det til våre 2 nærmeste venner, men venter til 12. uke med å fortelle det til familien..
MissG Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Jeg er 7+3 i dag. Ikke så veldig kvalm, bare litt av og til hvis det er lenge siden jeg har spist. Ellers er symptomene som deres; tisser ofte, ømme pupper som har vokst litt, oppblåst mage. Enkelte dager har jeg vært veldig trøtt om ettermiddagen, men merker at det gir et skikkelig energikick å trene! Kom dere opp av sofaen og dra på trening, det har iallefall vært fint for meg. Bare tull å tenke at man må trappe ned på treningen nå (hvis ikke du har fått restriksjoner pga spesielle forhold da selvfølgelig).
Cupcake! Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Hei hei Jeg er 7+3 i dag. Merker ikke så ekstremt mye til graviditeten. Er litt uggen til tider, har ofte lyst på kjøtt og ganske daff og sliten. Magen er også tykk syns jeg...kanskje litt oppblåst... Tok en g-test i dag (billigstrimmel), gjør det litt for å forsikre meg om at jeg virkelig er gravid. Har ikke vært hos jm eller lege ennå for å konstatere. Men i dag var teststreken blitt svakere...håper det er normalt..uff..mye å bekymre seg for ja.. Har dere vært hos lege eller jm?
lillepetit Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 jeg var til lege på onsdag i forrige uke. Hun tok bare en urinprøve og ga meg litt info om hva som skal skje videre. Foreløpig er hvertfall alt helt normalt.Har fått beskjed om å komme tilbake rundt uke 12 for blodprøver og sånt... Skjønner bekymringene dine.. jeg går også å bekymrer meg over alt mulig, men det er nok helt vanlig. Det går sikkert helt fint med oss begge :-) Er sikkert litt forskjell fra dag til dag når du tar graviditetstest. Kanskje det kommer litt an på når på dagen du tar den også??
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har vært hos legen, var der forrige uke. Tatt bl.prøver, levert urinprøve og målt bt. Skal tilbake når jeg er i uke 10, for gu og bestilling av ul. Men skal følges opp av jm videre, orker ikke det legestyret, ikke synes jeg han er allverdens heller Aner ikke om de målte hcg, så hu tok en stix, men vet ikke om det er standard at de måler hcg. De testene kan vel variere, mener å ha lest litt om at de fargestoffene er litt forskjellige eller no greier, så sterk eller svak strek skulle visst ikke ha noe å si... Dette er mitt 2.sv.skap, helt enig, en kan ikke få nok bekreftelser... har lyst å teste hele tiden jeg men kan fort bli dyrt, hehe. Glemte å si jeg har halsbrann også, og kaffe som jeg drakk før er jeg lite lysten på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå