Gå til innhold

3 mnd vent.fra samtale til forsøk på kk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei på dere:)))

vi har jo nettopp hatt ett mislykket 1 forsøk hos hausken...vi dro dit pga all den positive omtalen og pga null vente tid....

dette gjorde vi mens vi ventet på å rykke fram i køen på kk.....

så nå venter samtale på kk 17 august...vi hadde egentlig bestemt oss for å prøve hausken engang til for så gå over til kk evt...

men nå er vi litt usikker..det koster jo dessverre mye penger dette her men så er vi så utålmodig også:(( at vi tenker at hvis vi må vente 3 nye mnd fra samtalen har funnet sted til selve forsøket så vil vi dra ned til hausken igjen...men vet også at flere får høre 3 mnd etter samtale men som alikevel kommer til på neste sykl.

vet ikke helt hva jeg prøver å få frem her egentlig hehe:)er vel det om dere som hører til på kk,hvor lang tid måtte dere vente etter samtale før selve medisineringen var i gang??

vet jo at det er enorm forskjell i pris på disse to stedene og at tålmodigheten og kk burde seire men det er jammen ikke lett:((((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo også MÅ jeg legge til at selv om forsøket ble mislykket hos hausken så har jeg mest lyst å dra ned dit igjen ene og alene pgs de utrolige gode menneskene og en service og omtanke og ikke minst positiviteten og trygghetsfølelsen de gir!!

var veldig redd og gråt på uttaks dagen men den varme stemmen og snille ansiktet til jorun hjalp så utrolig mye!!:))))))

meen det er som sagt disse pengene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...