Gå til innhold

Ja da var jeg gravid igjen gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut att benet mitt hadde hovnet opp igjen ( sist svangerskap så fikk jeg blodpropp) så begynte å lure på om det var en ny en nå, så tenkte jeg att jeg måtte være gravid siden det kom, tok en test på torsdagen som var nå, og den er så positiv som det går ann til, og ja fått en ny blodpropp gitt, men fant det ut tidlig så begynt på blodfortynnende igjen. Men må si dette kom som ett sjokk på meg, for sebastian er ikke engang 6 mnd helt ennå, og det vil bli bare 14 mnds forskjell på hun og han ( tror det blir jente denne gangen gitt ) :D Men vet ikke helt ennå hva jeg skal gjøre, vært sammen med BF i snart 5 mnd, og han føler seg ikke så klar ennå, men jeg vil jaggu meg ikke ta abort, er så i mot det.. Vet ikke hva jeg skal gjøre.. Uff... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en abort da min var 6 mndr fordi bf ikke ville, og guuuud som jeg angret. For JEG ville jo ikke ta vekk! Anbefaller deg virkelig å beholde om du vill det, så får han ta det derrifra..

Heldigvis ble jeg gravid ganske fort igjen, til tross for at jeg gikk på pillen! så de vonde følelsene begynner å gå over....

Skrevet

Du sier at du ikke vil ta abort, og da blir det vel slik? Det går nok fint :-) Ønsker deg uansett lykke til!

Skrevet

Må si je er veldig redd for att jeg skal angre på att jeg tar det bort, men tenkt litt nå, og tror litt att dette er meningen att barnet skal komme til verden :-) men er redd han jeg er sammen med skal forlate meg, men gjør han det så får an bare gjøre det.. Takk for svar ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...