Gå til innhold

Trenger råd.. ang stemor..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om et par timer kommer barnefar med ny dame for en liten prat her hos meg. Jeg vil gjerne prøve å bli kjent med denne damen som sannsynligvis blir stemor til vår lille datter på 1 år. Barnefar hadde et forhold til denne damen fra datteren vår ble født (mulig også mens jeg gikk gravid), men jeg fikk ikke greie på det før hun var 7 mnd.. Er naturlig nok litt bitre følelser ute og går, men jeg må bare bite tennene sammen, for datteren vår sin skyld..

Vil jo prøve å ha et godt forhold til stemoren også, og tenkte å ta en prat om hvor involvert hun vil være i oppdragelsen osv... Noen som har gjort dette før, noen tips til hva jeg skal spørre om, hvordan bør en stemor være??

Gruer meg......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...