onehitwonder - Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Heisann. Siden jeg er fersk i gamet her har jeg et spørsmål til dere som har vært gjennom dette før, evnt for å høre hva andre gjør i samme situasjon. Er nå i uke 27. Havnet i uke 25 på sykehus med sterke falske veer og de var redd fødselen skulle sette igang.(Kom antageligvis av en uiv som hadde gått så lang som til en betennelse i nyrene,) Dette gikk heldigvis greit men etter dette har jeg begynt å slite med det jeg innbiller meg er kynnerer etter hva jeg har lest. Skikkelig "krampe" i nederste del av magen, tar godt tak rundt hofte/rygg (nederste del av ryggen) og magen blir stein hard. Skikkelig ubehagelig og begynner fort å svette eller iallfall veldig varm. Dette kan skje så fort jeg går opp trappa til andre etg og holder gjerne på en god stund(15-20 min). Nå har det pågått flere ganger om dagen hver dag de siste dagene og jeg orker nesten ikke gjøre noe. Planen er Danmark til uken men begynner å bli usikker på om jeg orker. Er det andre som sliter såpass med dette? Hva gjør dere evnt ? Kan dette på noe tidspunkt være uheldig i fht de komplikasjonene jeg har hatt tidligere. BLir litt urolig når kroppen gjør så mye rart som 1 gangs da;)
lillegull2imagen Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Det er nok kynnere du har ja. Det varierer jo veldig fra person til person om man får noe særlig kynnere og hvor kraftige de da er. Det eneste du kan gjøre for at de ikke skal komme er å gå så rolig du kan, unngå å gå i trapper om det er mulig, og i det hele tatt være rolig. de kommer om du er "aktiv" om du skjønner. Det du må være oppmerksom på er at kynnerne kan gå over til å bli ordentlige rier, og fødselen komme igang om du ikke er rolig nok. Så jeg hadde nok villet lagt Danmarksturen på is om jeg var deg, kjedelig å ha en for tidlig fødsel der om det skulle bli så ekstremt.....
onehitwonder - Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 Takk for svar. Vært så ille idag så ligget rett ut siden i morges. Skal ta det helt rolig resten av dagen jeg. Så får jeg heller kanskje ringe lege i morgen. Synes de blir sterkere og sterkere for hver dag her, kanskje greit å få sjekket opp for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå