Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Hva i helvete får folk til å ville være med på noe sånt?? Jeg blir så irritert når jeg hører om det! De fyrer opp oksene, og når mennesker blir skadd så er det liksom synd på de?! Nei, akkurat det provoserer meg altså. Stakkars oksene :,( Ikke rart de angriper når de blir så redde. Blir oksene drept etter løpet da eller? Fy faen..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Er så enig med deg!! Syns ikke synd i de menneskene som blir såret eller drept!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg elsker når mennesker dør av oksespidding. De løper på glass i enkelte gater, de løper ned til arenaen for å bli fektet!!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Jeg jublet faktisk da en ble drept under løpene i pamplona.. Ikke fordi mennesket ble drept, men fordi når et menneske blir drept, får saken publisitet, og sjansen for at okseløp blir forbudt blir større. Tyrefekting burde også ha vært forbudt og avskaffet for lenge siden.. Hva er det egentlig med spanjoler og okser??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå