Gå til innhold

Spm til dere som har veldig pene/kjekke menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere bekymret for all oppmerksomhet dem får iblant?

Jeg har en type som er utrolig pen/kjekk, veltrent og får mye blikk hvor enn vi går, jeg får også mye blikk da og synes vi er et veldig attraktivt par, men avogtil synes jeg det BLIR for mye når jenter hiver seg på ham på nattklubber osv:(

Føler meg trygg med ham, men synes det er såå irriterende... Vet menn kan flørte med meg foran ham også og skjønner ikke hva folk tenker meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde jenter som ga mannen min lapp med telefonnummeret sitt på, og beskjed omå ringe dem når han kvittet seg med meg (mens vi holdt rundt hverandre).

Skrevet

Nei, finnes ikke bekymret. Det at han er kjekk er ikke synonymt med at de pene jentene prøver seg mer. Han er tøff og barsk kjekk. Ikke glatt fotomodellkjekk, og noen liker det ene, noen liker de andre.

Han er såpass hyggelig at han avslår på en fin måte, og til nå har det gått fint. Om han vil være utro eller ikke, det er det ingen som vet. Men tror ikke da han gjør det fordi han er så kjekk, for menn som ikke er kjekke i mine øyne er også utro.

At menn flørter åpenlyst med deg kan jeg ikke skjønne, dersom vi er ute og menn koommer bort og flørter, da går jeg vekk. Står ikke der og henger slik at de får sjansen til det.

Skrevet

Umm, si vi er på en nattklubb vi står i baren og han bestiller drinker da kan menn komme bort og prøve å sjekke meg opp selv om jeg holder hans hånd, de gir meg dype blikk og typen har nevnt dette flere ganger at jeg får mye oppmerksomhet, men jeg synes han får like mye oppmerksomhet.. Vi synes det er rart at så mange "prøver" seg på oss mens de ser at vi er sammen, faktisk er det ikke noe annet enn ubehagelig. Jeg har fått stygge blikk av jenter for å ha vært med ham..

HI

Skrevet

Bli voksen og dropp nattklubb-tenåringslivet, så skal du se det hjelper.

Skrevet

Typen min jobber bl.a som modell, han trener masse og har en plettfri muskuløs kropp. Men når vi finner på ting sammen, ser jeg damene glo, men det gjør menn etter meg og, så det går opp i opp;) Synes det er litt ekkelt når jeg ikke er sammen med han, for vet at andre prøver seg. Men det er en del av pakka å ha en deilig kar, og vi stoler 100% på hverandre så har egentlig bare falt til ro med det slik det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...