3. gutt på vei Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Ja ja, da var det vår tur til å miste.... Har ant meg en stund. Kan ikke sette ord på det, men bare hatt en veldig følelse av at dette IKKe skulle gå bra.... :-( Vel, lurer egentlig på om noen kan svare meg på en ting- hvor lenge er det vanlig å blø ved en SA???? Lykke til videre alle sammen!!!!
Celeste85 Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Uff, så utrolig leit å høre:( Hadde SA sist måned, og mista 5+1. Du sier ikke hvor langt du var på vei, men virker som det var lenger!? Jeg blødde mye i en uke, og så var det småblødninger i nesten to uker til. Nå er jeg gravid igjen, så det er håp at det klaffer igjen på 1 pp etter SA:)
3. gutt på vei Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg var 8+6 :-( Var i utgangspunktet ikke planlagt i det hele tatt. Men når jeg først fant det ut og ting har sunket inn litt så var det veldig så velkomment. Så det er litt rart at det brått ikke er noe mer her... Kanskje jeg får lurt mannen til nr 3 senere igjen :-) Takk for svar! Og masse lykke til til deg og din lille spire :-)
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Huff, så trist! Håper du får overtalt mannen din;) Jeg blødde ganske kraftig i en uke, så litt småblødninger enda en uke. Etter 2 uker var det over.
b77h Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Så leit og trist å høre. Da jeg mistet så kom det først bare litt brunt i 3-4 dager, før det kom skikkelige menssmerter og kramper i rygg og mage. Det kom mye første døgnet etter det, men etterpå så kom det litt i en ukes tid. Så alt i alt var det vel nesten 2 uker det varte. Jeg var i 6 uke. Til mager trøst kan jeg si deg at de aller, aller fleste bare mister en gang. Pluss etter jeg mistet fikk jeg høre fra soneterapauten min at kroppen dumper alle giftstoffer og lignende i det første fosteret (fordi det er bløtvev). Dermed har du ikke alt det når neste man kommer. Kan ikke garantere at det stemmer, men hun har veldig mye kunnskap om mangt. (ps ikke si det til de som er førstegangsgravide...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå