Gå til innhold

Når hadde du første dag i siste mens, når fikk du termin, og hvor mange dager blir da ditt svangerskap etter planen?


Snabeltann

Anbefalte innlegg

Jeg hadde siste mens 3.12 og har fått termindato 9.9. Det er akkurat 280 dager det :) (who standard) Min menstermin er likevel noe senere, siden jeg har eggløsning på dag 16-17..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde første dag i siste mens 6 desember, og fikk termin 14 september. Men når jeg var på ultralyd ble termin flyttet til 12 september.. Så da blir det 280 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde første dag i siste mens 21.November,menstermin er da 31.august. Men ulen viste 3.September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 03.12.08 og har fått termindato 01.09.09. Menstermin er 11.09.09 og jeg tror mer på den enn 1..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også menstermin 31 august, men ultralydterminen ble 15 september. Så... Vel, skal ha bagen pakket til slutten av august, man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har akkurat samme som deg...tenkte også å ha alt klart til slutten av august i tilefelle..jeg har mer tro på menstermin da, så håper jeg ikke går lenge over ul termin...uten å bli satt igang, med tanke på fare for barnet hvis det blir for lenge der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første dag av siste mens var 15.11, men hadde lange sykluser. Menstermin var 24.08, mens min egen etter beregnet el var 04.09. Men gjetta selv på 090909. Jordmor ble litt paff da jeg hadde riktig dato ettersom den var ganske forskjellig fra mensterminen. Ligger litt over i symfysemål så kanskje jeg egentlig er litt lengre på vei enn jeg tror? Men jeg stresser ikke med det, babyen kommer sikkert når den er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde 021208 og termindato er satt til 110909... Kan begynne å lure litt på disse datoene:P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg var første dag av siste mens rundt 4.12 men har likevel fått ultralydtermin 21.09.09. Symfysemålet er imidlertid LAAANGT over gjennomsnittet så jeg skal også ha bagen pakket i god tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symfysemålet har vel ikke noe å si om den kan komme før??

Da tror jeg at jeg skal begge å forberede meg og! Mitt ligger også langt over.. 36 i uke 34.. Og har ligget over 30 siden uke 28..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...