Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har alltid hatt et veldig anstrengt forhold til kroppen min. Jeg har aldri onanert eller noenting, syns det er "ekkelt". Men når jeg og samboeren min har sex, har jeg pleid å ta litt på meg selv fordi han liker det så godt. Da går det greit. Men ALDRI kun med meg selv. Det føler jeg er helt feil. Men, problemet er at jeg ble vekket i morges av ham hvor han spurte meg hva jeg tenkte på og om jeg koste meg. Jeg ante ikke hva han snakket om, og da sa at han syns jeg mye heller kunne være ærlig om det enn å skjule det. Jeg skjønte fortsatt ingenting, og spurte hva i huleste han snakket om? Nei, jeg var kjempesvett og utslitt, hadde visst både stønnet, laget rytmiske bevegelser og tatt på meg selv....jeg forstår det ikke i det hele tatt. Jeg sa at jeg syns ikke akkurat det var noe kult å bli vekket med sånne beskyldninger, men da sa han at jeg hadde jo ikke sovet, jeg hadde vært våken hele tiden... Dette er utrolig vanskelig. Jeg sov virkelig. Og jeg ble vekket av ham. OM jeg har gjort dette, så har jeg definitivt gjort det i søvne og absolutt ikke fått det med meg. Men det tror han ikke på. Så nå er han sur fordi han mener at jeg burde være ærlig om det istedenfor å skjule det. Mens jeg skjuler jo ingenting for jeg gjør jo ingenting som jeg er klar over. Dette har også skjedd to ganger tidligere. Begge gangene har han blitt skikkelig snurt på meg og mener jeg kan være ærlig med ham. Men hvordan skal jeg klare det da, når jeg sover og ikke gjør noe? Jeg syns dette er veldig ekkelt og ukomfortabelt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Blir rett og slett lei meg. Jeg må legge til at den ene gangen hadde vi ikke sex på tre dager (vi har sex hver dag) fordi han følte seg sveket og mente jeg ikke hadde lyst på ham men klarte meg selv...han tok det virkelig personlig. Hva kan jeg gjøre med det da, når jeg ikke gjør noe bevisst? Er det noen som har opplevd det samme, eller som har noen gode råd til meg? Hilsen frustrert og lei seg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Ikke at eg kjenner meg igjen. men for de er ikke like lett å ta opp et problem man har, og når man først åpner seg så er de greit å få noen svar. Men de eg tenker når eg leser dette, i søvne så onanerer du uten å vite de, slik som andre går i søvne.. dette er jo noe kroppen din gjør av sine egne behov.. men kanskje du skal bli kjent med kroppen din, i fred og ro uten stress og aleine.. Bli kjent med kroppen og utforske den, selv om du syntes de er ekkelt. Du tar jo på deg selv foran samboeren din, så du kan jo tenke at du gjør dette for han og. uten at han er der.. Men du må snakke med han om dette at de som har skjedd desse to gangene har skjedd i søvne og ukontrollert. Men de er viktig at han virkelig forstår at de er i søvne...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2009 #3 Skrevet 15. juli 2009 En venninne av meg gjorde dette da vi på hyttertur.. virket som om hun drømte - snakket om kjæresten sin i søvne- elller til han- og koste med seg selv- Tror mange gjort det- neste gang kan du jo si at du drømte om han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå