Hufsla Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Det hender at tisselakenet ikke er tett, og hvordan vasker dere da? Og det er en ting med nye flekker, men hvordan få bort gamle?
Gjest Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 hm.. har aldri vaska en madrass.. den må vel på rens da tenker jeg.. har vaska trekket på madrassen bare.. hm..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 På ungene sine vasker jeg kun trekket. På vårt må trekket rensen, er for stort til å få inn i en maskin. Så det skal jeg gjøre når ungene er litt større og ikke sover oppi der med oss.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå