Heffalump mamma Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Fikk blødninger etter jeg og mannen hadde en hyrdestund i senga. Fikk helt panikk da jeg var på do etterpå. Blodet hadde en veldig lys rødfarge, og oppi do var det også lyserødt. det slutta å blø med en gang etterpå. Jeg er i uke 7. Noen andre som har opplevd det?? Tror ikke det blir noe mer på mannen på en stud fremover..
Celeste85 Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Jeg opplevde det i uke 5 og mistet, men det er aboslutt ikke sikkert at du gjør det. Mange som blør litt i svangerskapet. Så lenge du ikke har vondt så går det sikkert bra:)
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg mista også samme dag jeg hadde hatt sex med samboren. begge ganger vi hadde sex var i uke 5. nåå tør jeg ikke å ha sex. er i uke 7 imorgen... må hjelpe mannen med andre ting , hehe en å ha samleie.
Nr to i februar :-) Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Det er normalt og blø litt etter sex i svangerskapet, og sikkert helt ufarlig for deg og. Jeg har hatt mye sex i mine 10 uker på vei, har ikke blødd, men hatt litt murringer i magen etterpå. Er du veldig bekymret så kontakt lege, men så lenge du ikke har vondt og blødningen ga seg med en gang tror jeg alt er normalt
Heffalump mamma Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 Det bare bittelitt rester av blod som kommer ut nå. Er ikke så urolig nå lenger for det er ikke no vondt eller noe. Men man blir jo litt skremt når man ser blod. Jeg skal til tidlig ul på torsdag så da får jeg se om alt står bra til med lille trille inni magen
MrsL1 Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 jeg fikk en liten blødning sist i ca 5 uke, og har en liten herlighet på 10 mndr nå.... Men, dersom blødningen kom med sex er det jo safest å unngå en liten stund? Selvom det egentlig ikke skal ha noe å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå