Gå til innhold

Dumme ting å bli hekta på....

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Dib

- Facebook

- Farm Town på facebook..

- Samle på Lambi-kode merker...på dopapir og tørkepapir!

Uff, på tide å dra vekk fra pc`n og feriere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kan nok si meg enig i denne gitt. Samle på Lambikoder har jeg ikke begynt med da, enda hverfall :-).

Har Sims 3 på pc'en for tida også, men klarer heldigvis å styre meg der da :-P

Skrevet

English pub pool - for et håpløst nettspill. Har likevel så dilla!!

Skrevet

He, he - de to sistnevnte har jeg aldri prøvd, men må si meg enig i de to øverste;o)

Enda en dum ting å bli hekta, eller avhengig av...er nesespray!;o) Det har jeg vært i mange år nå...kan ikke helt sammenlignes da, men...;o)

Skrevet

Må bare spørre...hva er Farmville på FB? Har fått flere forespørsler om det, men har bare trykket ignore...like greit kanksje...?;o)

Skrevet

Godt at vi flere Otrivin avhengige..:))))))

Skrevet

Ahhh, nesespray ja...jeg er også avhengig av Otrivin, UTROLIG slitsomt:-s

Skrevet

Face og dib kan jeg skrive under på. Men nesespray- det har jeg prøvd (blitt påtvunget) en gang i mitt liv - og ALDRI igjen! Føltes som å ha sandpapir i nesa og langt ned i halsen :S hehe..

Skrevet

Hehe, eg samlar ikkje på lambikodar, endå, men dei andre er eg litt for avhengige av.. Nasespary har eg òg vore avhengig av. Tok det i fleire mnd her ein gong, og når eg ikkje var tett i nasa lenger hadde eg konstant sug etter nasespray. Heldigvis klarte eg å gje meg, og sidan har eg ikkje turd å bruke det, i frykt for å bli avhengig igjen.. ;-)

Skrevet

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste i hele verden som er hekta på Nesespray!!!:) Heheh=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...