Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har alltid hatt et veldig anstrengt forhold til kroppen min. Jeg har aldri onanert eller noenting, syns det er "ekkelt". Men når jeg og samboeren min har sex, har jeg pleid å ta litt på meg selv fordi han liker det så godt. Da går det greit. Men ALDRI kun med meg selv. Det føler jeg er helt feil. Men, problemet er at jeg ble vekket i morges av ham hvor han spurte meg hva jeg tenkte på og om jeg koste meg. Jeg ante ikke hva han snakket om, og da sa at han syns jeg mye heller kunne være ærlig om det enn å skjule det. Jeg skjønte fortsatt ingenting, og spurte hva i huleste han snakket om? Nei, jeg var kjempesvett og utslitt, hadde visst både stønnet, laget rytmiske bevegelser og tatt på meg selv....jeg forstår det ikke i det hele tatt. Jeg sa at jeg syns ikke akkurat det var noe kult å bli vekket med sånne beskyldninger, men da sa han at jeg hadde jo ikke sovet, jeg hadde vært våken hele tiden... Dette er utrolig vanskelig. Jeg sov virkelig. Og jeg ble vekket av ham. OM jeg har gjort dette, så har jeg definitivt gjort det i søvne og absolutt ikke fått det med meg. Men det tror han ikke på. Så nå er han sur fordi han mener at jeg burde være ærlig om det istedenfor å skjule det. Mens jeg skjuler jo ingenting for jeg gjør jo ingenting som jeg er klar over. Dette har også skjedd to ganger tidligere. Begge gangene har han blitt skikkelig snurt på meg og mener jeg kan være ærlig med ham. Men hvordan skal jeg klare det da, når jeg sover og ikke gjør noe? Jeg syns dette er veldig ekkelt og ukomfortabelt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Blir rett og slett lei meg. Er det noen som har opplevd det samme, eller som har noen gode råd til meg? Hilsen frustrert og lei seg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Jeg må legge til at den ene gangen hadde vi ikke sex på tre dager (vi har sex hver dag) fordi han følte seg sveket og mente jeg ikke hadde lyst på ham men klarte meg selv...han tok det virkelig personlig. Hva kan jeg gjøre med det da, når jeg ikke gjør noe bevisst? HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Er det ingen som har noen tanker om dette? Desperat... HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Er det virkelig ingen som kan svare? Noen som kan legge ut på skravle da ihvertfall? HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Dette er i hvertfall ikke noe du burde være flau over, og at han blir sur for det synes jeg er ganske teit... kanksje du gjør dette i søvne nettopp fordi du har et anstrengt forhold til egen kropp når du er våken, og ikke tillater deg slikt i våken tilstand? Dumt av han å ikke tro på det du sier da...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Det er et helt normalt fenomen, har en mann som også "tafser" litt på seg selv i søvne! Jeg synes bare det er morsomt, og absolutt ingenting å ta på vei for.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Du kan spørre ham om hvorfor i all verden du da skulle gjøre det rett fremfor ham, dersom du ville skjule det. Hadde du vært våken, og ville skjule det, så hadde du nå gjort det uten ham tilstede. Gud hjelpes. Han høres ut som de kvinnene her inne som blir sjalu om mannen tar seg en runk alene.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 Takk for svar... Altså, jeg ser poenget hans, i og med at jeg sier at jeg ikke liker det og aldri gjør det. For han sier at det hadde vært helt greit om jeg gjorde det (selvsagt, menn gjør jo også det) men at jeg kan jo være ærlig med ham om det. Det skjønner jeg, for OM jeg hadde gjort det, ser ikke jeg heller poenget med å skjule det. Men jeg blir veldig lei meg og såret når han tror jeg lyver for ham, når jeg ikke gjør det. Hater at han ikke tror på meg, for jeg blir helt kvalm og dårlig av tanken på at jeg gjør sånt med meg selv, uten å engang være klar over det.. Sukk. HI.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #9 Skrevet 12. juli 2009 jeg har heller aldri klart å onanere.. får det ikke til, men kan ta på meg selv når jeg har sex akkurat som deg.. kjæresten trodde heller aldri på meg i begynnesen. trodde jeg var flau eller noe.. da ble jeg litt sur for hvorfor skulle jeg lyge og hvorfor stolte han ikke på meg når jeg fortalte noe til han? men ettehvert når vi hadde vært sammen noen år og han så hvor ærlig og åpen jeg var om andre ting, trodde han på meg. det jeg sier til han er at jeg hadde ikke vært redd for å si det hvis jeg gjorde det for det er jo helt normalt! og at jeg skulle virkelig ønsle at jeg fikk det til, men det går bare ikke. tenner ikke på meg selv og klarer ikke fantasere. men jeg kan få orgasme i søvne! sjelden, men gøy når det skjer. da tar jeg ikke på meg selv men drømmer at jeg gjør det! hender at jeg våkner og prøver å fortsette med å onanere men da blir alt ødelagt.. siden jeg er så åpen med å si alt dette, tror han på meg.. uansett så har jo anonym over her en plass rett i det hun sier. hvorfor skulle du gjort det foran ham i våken tilstand og ikke innrømme det etterpå? si det til ham at hvis du virkelig ville skjule dette for han hadde du jo ikke gjort det med han til stede... kan jo også være det at han virkelig tenner på dette og når du sier at du ikke gjorde det så ødelegges fantasien hans. kanskje det bare er ønsketenking fra hans side at du var så "dirty" å onanere foran han..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 føler det er jeg som skriver dette, har akkurat de samme følelsene når han sier han ikke tror på meg og sånt.. at han ikke kan forstå at det sårer meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå