Gå til innhold

Pute til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at i sengesettende til de minste dynene så følger det også med putetrekk. Er det vanlig at babyer bruker puter? Eller blir ligger de bare på putrekket uten pute inni? Det selges jo også puter i så små størrelser.. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min begynte ikke med pute før han var ca 1.5år. lå kun med en gulpeklut under hodet når han var baby..

Skrevet

babyer skal ikke ha pute før de er 1 år? Har iallefall jeg hørt mange som har sagt.. Min datter fikk ikke pute før hun var ett år, jeg hadde også bygget opp sengen litt med sånne klosser, slik at hun låg litt høyere i hodeenden enn fotenden. Det hjelper visst de blir tett etc. men hun låg og snudde på hodet, og ble ikke flat. Vet noen bruker tynne puter dersom babyen ligger på rygg hele tiden og blir flat i bakhodet.

Skrevet

Okei, takk for svar. :) Da blir nok trekkene bare til pynt den føste tiden.

Skrevet

Jeg var hos kiropraktor med gutten vår når han var 5 mnd,pga skjevt hode' og da sa hun at man kan bruke hodepute fra de er nyfødt, for det hindrer at de får skjevt hodet!

men, jeg kommer nok ikke til og bruke pute på min nyfødte før den er 6-7 mnd, og da er det sånn tyynn pute den skal ha! Veldig skummelt med pute syntes jeg.

Skrevet

Har brukt flat babyhodepute til alle mine fra dag 1, og kommer til å gjøre det denne gangen også. Er mye mer mykt og behagelig for den lille det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...