Gå til innhold

Vil ikke spise hele skiva, bare skorpa. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Frøkna mi som snart blir året har nå funent ut at det bare er skorpa på skiva som er spisende. Noen som har opplevd dette, hvordan skal jeg klare å snu det?

Har prøvd forskjellige typer brød og påleggstyper til å ha på men det virker som det er konsistensen på sjølve brødet hu slite med.

Skal jeg bare gi masse skorpe eller:) ?

Er litt tom for ideer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent til hun begynner i barnehagen, da lærer hun seg raskt at skorper ikke er godt, bare resten;-)

Sønnen vår spiste hele brødskiver inntil han hadde gått en stund i barnehagen, da sluttet han å spise skorpene... Har ikke noen tips når det er kun skorpene hun spiser, men vi lar sønnen vår spise kun innmaten, så prøver vi å oppmuntre han til å spise skorpene også, men det er ikke så lett.

Skrevet

Hehe...slik var min gutt også da han begynte med skiver :) Men etter en liten stund så fant han ut at resten av brødet også var godt! Nå spiser han begge deler! Så bare gi det litt tid så ska du se at det kommer seg igjen :)

Skrevet

Så pass ja, skal begynne i barnehagen om 3 uker så kan jo håpe at det snur da. Bare innmaten har gått ned på høykant tidligere, men den siste uken kommer den det rett ut igjen.

Får bare vær tålmodig så snur det nok...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...