Gå til innhold

Tredjegangs fødende se hit litt. (lurer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er tredjegangs fødende, har 25 dager igjen til termin.

Er alle tegnene på at noe er på gang lik som med de andre to?

Vannet har ikke gått på meg med de to andre, kan det gjøre det denna gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke artig å være 3. gangsfødende er min konklusjon idag, 5 dager før termin ;) For jeg har hatt så mange falske alarmer! Hadde en kveld og en natt med regelmessige og vonde RIER og begynte å vurdere å ringe sykehuset. Men så stoppet det opp! Det hevdes at tredjemann er en luring, og det stemmer hos meg i allefall. Tror nesten det kommer til å ende i hjemmefødsel fordi man ikke klarer å tolke når det virkelig er fødsel på ferde! Nei, huff ;)

Ellers har jeg de siste ukene hatt mer kynnere, symptomer og vondter enn jeg har hatt i noen av mine tidligere sv. skap. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal tro ;) Sitter bare og venter.....hrmpf.... :D

Håper din 3. gangsopplevelse blir litt mer konkret for å si det sånn :)

Skrevet

Æsj da.. Har da 1 time til sykehuset :o(

Har hatt en del murring i rygg og nederst i magen, men plutselig er de bare borte. Så blir jeg bare plutselig kvalm også er det plutselig borte.

Vil ikke at det skal fortsette.

Skrevet

I går (sorry detaljer) var jeg på do 5 ganger og bommelommet. Og idag har jeg alt vært 3 gang. kan det være tegn på at noe skjer? Eller ligger han bare å presser der pga plass mangel...

Skrevet

Er 4.gangs jeg da, men er jo sånn sett kvalifisert til å svare skulle jeg tro.. ;)

Hadde også hørt at 3.mann var en luring. Men her startet fødselen likt med de 2 andre - med vannavgang.

Skrevet

Kan være et tegn, men behøver ikke være det. Det vet man ikke evt. før etter man har født om akkurat det var et tegn :) Får håpe det er et tegn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...