Panterjenta85 Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Driver å leser littegranne på hva de sier fra uke til uke og kikka litt fremover i tid her nå... Men hvorfor går den til uke 44??? Trodde man ble satt igang i uke 42 jeg? Har jeg tenkt så feil hele tiden? Skal jeg egentlig kikke på hva som er babyens uke og ikke mors uke? Er vel mors uke jeg blir regnet ut ifra når jeg er på kontroller? Kjenner jeg har liten lyst til å gå fire uker over termin asså!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 hehe.. den ser jeg. Jeg har også stusset litt på den der, men jeg tror jo de regner mors uke. Men det jeg også stusser litt på er hvor forskjellig målene er fra denne uke til uke fra den til mor/til far boka jeg har fått hos legen. F. eks mors uke ni Til mor/til far, uke til uke: vekt 1-2 g, CRL 23-32 cm BIM uke til uke: 9 g!!! 1,8 cm
Tweak Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Er det ikke fordi terminen er termindato +/- 2 uker og det er etter at en er over terminen en kalles på overtid og en kan gå 2 uker overtid? Høres helt horribelt ut, og blir vel ikke praktisert heller.
AdrenaLine Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Hjelp. Det er det jeg har fryktet i det siste... Tror jeg må lage et eget innlegg her om det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå