Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 et forferdelig hespetre, som kjefter og smelle uten grunn og bagateller stakkars mannen min som lever med meg ca 10 til 12 dager før mens jeg har veldig PMS. I går bet jeg hode av han mange ganger av ting jeg ikke husker omtrent i går ble ha veldig lei seg i alle fall 2 ganger den enega gangen gikk han og la seg. Siste gang i går for han ikke gjorde som jeg sa med en gang jeg hadda på meg nylonstrømper og det var galtt på gulvet og skulle bære datteren vår ut av badet men jeg ba han om gjøre det for jeg var redd for å gli og han ragerte ikke med en gang og det bare svartnet for meg kjeftet og samlt omtrent skrek til han bare for han ikke ragerte fort nok. Men finnes det noe hjelp? jeg har prøvd nattlys olj og div ting på helsekosten, det siste Johnnesutr te men ikke neveneverdige gode resultater. noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Føler med deg... jeg er lik. Grusomt. Særlig å se tilbake på dage som var med "andres øyne". Greier å ta meg sammen enkelte dager, mens andre går helt galt. Reagerer på lavtrykk (vær) også. Ta deg en tur til legen, skal gjøre det selv. Av og til skulle jeg ønske jeg aldri hadde mensen. Bedre å være gravid, er ikke så mye opp og ned da
tante grusom master of law Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Kontakt psykolog. Det kan hjelpe å finne ut av årsaken til problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Fullt så galt som dere har jeg ikke hatt det, men jeg merket at hormonspiralen jevner meg ut:) Vet ikke om dette er tilfelle, men jeg føler det slik selv.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Må det være en årsak som en psykolog kan ordne opp i? Merkelig at det bare kommer ved PMS.. kan det være ubalanse i "systemet" et sted?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Det er mange som opplever en god bedring på PMS når de begynner med lavøstrogenpiller/minipiller. I tilegg får du jo beskyttelse;) HVis du allerede går på p-piller så ville jeg byttet til et lavøstrogenmerke eller mini pille slik at du ikke tukler for mye med balansen din. Det er kanskje også en idè å prøve litt meditasjon iløpet av dagen når det står på som verst. Prøv å sentrere tankene dine rundt alt det positive som du har i livet og alt det positive mannen din er og gjør mot deg:) Da vil innstillingen din være på "riktig" sted og du vil etterhvert kunne klare å holde hormonutbruddene i sjakk. Og et tips som funker bra for oss hossogproper er å ha en strikk rundt håndleddet som du drar i hver gang du blir skikkelig sinna for å få hodet til å bruke litt energi på der det gjør vondt. Det kan være nok til at du roer deg ned såpass at du kan fjerne deg fra situasjonen før du eksploderer;) Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå