Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #1 Skrevet 12. juli 2009 Vi bor i en av verdens rikeste land, og ha det utrolig bra. I flere av de fattigere landene tar de imot langt flere innvandrere enn i Norge, og her snakker FRP om å sende asylsøkere til Afrika, det viser bare hvor fucked up og bortskjemte vi har blitt, jeg ser Norge som et knøttlite land med et kultur der fremmedefrykten har vokst seg så sterkt at ideer tar overstyr, stadig leser jeg innlegger her om "jævla" innvandrere, og det viser bare hvor langt vi ligger etter i en globalisert verden. Har det slått noen inn at det faktisk kunne vært fint om vi tok imot andre og hjalp dem så godt som vi har det? Jeg har bodd i storbrittania i mange år og jeg synes det er så fint at de nesten aldri snakker om "jævla innvandrere" men forsøker heller ågjøre det om tl noe positivt, britisk barnetv har stort fokus på å bruke flere kulturer i progammene og lære barn å akseptere andre kulturer og at faktisk bak hudfargene er vi alle likedan. Jeg blir så oppgitt og flau over Norge og dette var bare EN av grunnene til at jeg blir det... Jeg tror jeg emigrerer!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #2 Skrevet 12. juli 2009 Ingen tvinger deg til å være her? Høres jo ikke ut som om du har det så godt her da...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Syns det var en god ide av frp jeg! Hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Jeg og er flau over Norge, men det er vel heller av motsatte grunner enn deg. Det er FOR mange innvandrere her, og det er altfor lettvint og snyte systemet her for penger. Jeg er ingen rasist, men jeg er så lei av kriminelle utlendinger som bare får klaps på lanken for grove forbrytelser. At de sniker til seg trygd, ikke gidder å jobbe. De som oppfører seg sånn gjør at det blir liten toleranse for innvandrere i norge. Og ikke si at innvandrere ikke har det godt i Norge, Hvorfor faen gidder de å være her da, om det er så fælt her?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 det er da bare til å flytte.. ingen tvinger deg til å bo her i landet. Det er ingen som forfølger deg ingen som truer deg på livet bare for du tror på noe annet eller er gift med feil mann. Ja men jeg er også lei at krimminelle får fritt spillerom men da er det systemet vi må gjøre noe med . Dette med trygdemissbruk er ikke bare innvandrere det er også ganske vanlig av norske og.
Dunder Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Hvilken indikator har du på at det er for mange innvandrere her? Hva er for få og hva er for mange, og hva baserer du disse tallene på?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg digger FRP, og sender med glede asylsøkere ned til afrika!!! Stem FRP for alle penga!! Om det ikke skjer noe snart vil 70% av norges befolkning være muslimer i 2060! FRP FRP FRP !
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 det er bare å flytte? det er hennes land. hun er født her hun har rett til å være her. hun har rett til å bli hørt. hvis sånne som henne skulle bare flytte, hva er da forskjellen mellom norge og land med null yttringsfrihet
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #10 Skrevet 12. juli 2009 Heller 70% muslimer enn 70% FrP'ere, mente jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #11 Skrevet 12. juli 2009 Det myldrer av asylsøkere her, og de asylsøkerne gjør det virkelig utrivelig! Prøver å selge huset, nettopp pga av dette. De stjeler som ravner! Dessverre! Få de gjerne ut, for min del! Hadde det ikke vært for den privatiseringen til Frp, skulle de fått min stemme.
dings75 Skrevet 12. juli 2009 #12 Skrevet 12. juli 2009 For meg handler dette om menneske syn. Vi nordmenn tror vi er så mye bedre en alle andre. Den er en så utrolig primitiv argumentasjon som brukes at jeg blir helt matt. Dessuten er ikke alle asylsøker fra muslimske land heller. Vi burde vell også kanske ha vår egen historeie å huske...det har vært trange kår i Norge også, slik at mange ønsket å prøve lykken i amerika...noen lyktes andre ikke. Slik vil verden være. Ønsker heller at vi kan få en kjappere behandlingstid på asylsøknadene slik at de som ikke har grunnlag for å være her kan bli sendt raskere ut igjen og de som har grunnlag for å være her blir godt intergrert i det norske samfunnet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #13 Skrevet 12. juli 2009 Greit med innvandrere, om de oppfører seg, men det ser ikke ut som de klarer det. Ikke alle, men maaaange!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 " flere av de fattigere landene tar de imot langt flere innvandrere enn i Norge," hvor hardu det tullet fra? Ingen av de fattige landene tar i mot innvandrere, dessuten vil ikke innvandrere dit heller, de vil til et samfunn hvor de kan få goder og tjene penger(evt snylte til seg penger) Norge bidrar alt for mye spørr du meg. sender bistand hit og dit. og har altfor slappe grenser for hvem som skal slippe inn i landet. og hva med alle asylsøkere/flyktningene hvorfor kommer feks de fra modtøsten hit? de vil jo ikke følge våre lover og regler og ikke har de respekt for oss vestlige. de kommer for vårt system er så bra og ingen av nabolanda vil ta i mot dem, selv om de hører til samme kultur. Nei i Norge er vi så naive at vi blir snart minioritet i vårt eget land takket være venstre vridde sv og ap folk
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #15 Skrevet 12. juli 2009 Helt enig 11.15. Hvorfor kan ikke Norge bruke penger på de som trenger det her og ikke øse inn med innvandrere og asylsøkere? Synes det er patetisk at så mange norske sliter, mens vi øser ut med penger til annen dritt som ikke engang tar til takke med det de får. De klager, skal ha mer, mer og mer. Blir aldri fornøyd! Mens unge mennesker blir stuet vekk på sykehjem i en alder av 30 pga pengemangel! Hurra Norge! Dere har skjønt det!!
Dunder Skrevet 12. juli 2009 #16 Skrevet 12. juli 2009 Øser Norge inn innvandrere og asylsøkere? Klager alle innvandrere og asylsøkere? Blir 30-åringer i norge stuet bort på sykehje`? Kan du gi meg en link til disse påstandene for disse fenomenene er ukjente for meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #17 Skrevet 12. juli 2009 Er stor forskjell på asylsøkere og innvandrere. Når vi snakker om innvandrere, så tenker nok de fleste på de som kommer fra typiske u-land. MEN, den største andelen av innvandrere har faktisk lys hudfarge og kommer fra skandinavia, Island, England, Finland, absolut flest fra Sverige og Danmark.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #18 Skrevet 12. juli 2009 Kjære deg dunder, om du ikke ser hvor mange asylsøkere og innvandrere det er i Norge pr i dag 2009, da gjør du deg blind med vilje. Og om du ikke har fått med deg alle de episodene der skadde ikke får plass på de institusjonene de tilhører, eller får den hjelpen de trenger i eget hjem, har x antall havnet på sykehjem, sammen med eldre demente. Det har vært på nyhetene gang på gang. Jeg har jobbet med en som lå på sykehjem grunnet pengemangel. Det er så langt ifra humant som det går ann å få blitt. Husker du ikke han Kjetil som var så mye i media, der moren jobbet livet av seg for å hjelpe gutten sin? Han var vel 32, og bodde på sykehjem! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=287791
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #19 Skrevet 12. juli 2009 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/4847079.html http://www.folkebladet.no/nyheter/article170692.ece http://www.hoyre.no/hendelse/kvalitet_i_omsorgen Tror kanskje ikke dunder er så opplyst! Kunne fortsatt med slike linker i det uendelige!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #20 Skrevet 12. juli 2009 Forskjellen er at hun kan flytte hvis hun synes det er så jævlig her, men hunkan selvsagt bli også. Ingen kommer til å drepe/torturere/voldta henne eller barna hennes fordi hun mener det hun gjør. Hun har valgmuligheter. det er bare så synd at hun er så egoistisk at hun vil ha alle mulighetene for seg selv.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #21 Skrevet 12. juli 2009 Mest brukte og populære navn i Oslo er Mohammed!!!! Hallo, det ringer i bjella liksom... Det er altfor mange asylsøkere og innvandrere i Norge i forhold til den norske befolkningen. Snart mister nordmenn sin identitet... Ang.flere kulturer- jo da NORGE HAR TILPASSET SEG TIL alle INNVANDRERS BEHOV. Og spes.når det gjelder barneoppdragelse og barnehager- norske barnehager har tatt bort den kristne formålsparagrafen for å ikke ignorere de andre kulturene...Greit å lære om andre kulturer, men det er IKKE NORDMENN som skal OMSTILLE ALT til fordel for innvandrere. Og muslimer er veldig sterke som nasjon- de er kaldblodige når det trengs og vil gjøre alt for å overleve, for dem er det veldig enkelt å tråkke på snille nordmenn.... Om det er noe nordmenn protesteterer i mot så blir man kallt for rasister....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #22 Skrevet 12. juli 2009 Jeg mener at vis det skal komme så mange innvandrere her, så må hvertfall Norge stå litt mer for at vi er et kristent land f.esk.. Informere dem om at vis de skal bo her skal de være etter våre regler!! Jeg er mot at vi skal bygge synagoger osv til dem!! Å hvorfor skal de få gå me burka i politiet, de er jo i norge og da bruker de norske politiuniformer!! Punktum
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #23 Skrevet 12. juli 2009 SÅ har vel mange andre land med større innvandring langt mer kriminalitet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå