Gå til innhold

Hva er det styggeste ordet dere vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

feks slingrefitte..vulva...avgiftspliktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Mattematikk" Brrrr....

Skrevet

INKASSOVARSEL!

Klitten

Fitte

Skrevet

Kvinnelige kjønnsorganer brukt som skjellsutrykk. Fitte er et flott ord om det blir brukt riktig. Det kommer faktisk fra fjellsprekk med rennende vann.

Skrevet

Skjønner at du hatet matte, det heter nemlig matematikk.

Skrevet

Visste jeg ikke, tviler på at det er så mange som bruker fitte om fjellsprekker nå lenger:)

Den erfarne fjellmannen sier nok ikke dette f,eks : "jeg gikk på fjellet den varme sommerdagen, og endelig kom jeg til ei fitte slik at jeg fikk tatt meg en slurk"

Skrevet

mellomkjøtt

fremfall

Skrevet

Jeg syns ordet nigger er helt forferdelig:'( Grusomt å betegne en hel "rase" av mennesker som slaver og mindreverdige. Neger har jeg større aksept for siden disse ordene kommer av ordet negro som betyr svart. Og man kan jo ikke benekte at mennesker med opprinnelse fra Afrike er svarte;)

Men jeg tror ord blir negative utifra setting og sammenheng. Jeg kan si "Jeg kjenner mange negere jeg, og de er alle herlige mennesker" uten å mene at jeg selv har rasitiske holdninger, mens andre kan si "For en jævla neger" og være nazist.....

Og ord i hverdagen som jeg grøsser av: Oppvask:/

Skrevet

smart du

nigger og neger betyr akkurat det samme, bare at nigger er englesk, men de kommer begge fra latin og betyr svart.

Skrevet

Hahahahahahah det var dagens anonym 03.19. Ler meg ihjel her jeg sitter:-)

Skrevet

Liker ikke ordet pikke.

Vet noen sier: Jeg pikker bare på vinduet når jeg kommer.

Skrevet

Og hvis de banker hart på, kan du si: Så hard pikk du har!

Jeg liker ikke ordene fitte og hore

Skrevet

11:01:

det er vel heller du som er uvitende. Nigger er en negativt ladet slang betegnelse på ordet neger. Slaver ble kallt niggere. En neger er et mørkt menneske.

Skrevet

ja fy fader...mellomkjøtt!!!!!

Skrevet

"Gidde". F.eks. "Jeg gidder ikke" ditt og datt. Vet ikke hvorfor, har aldri klart det ordet.

Skrevet

stort sett alt me narko foran.. narkohore, narkoludder ++

sprutludder.. bikkjeknuller.. osv..

Skrevet

Før jeg åpnet innlegget var faktisk "slingrefitte" det første som slo meg. Ellers får jeg ganske kraftige frysninger av ordet "digg". Får vibber fra halvvoksne jenter som skryter høylytt av sexlivet sitt, om hva som er digg at typen deres gjør med henne osv.

Skrevet

Blautfitte

Skrevet

diverse fitte/sklie varianter, men kaka tar vel ordet bidragshore - stort sett brukt av kone nr 2 om såkalt "biomor" som ikke lar henne beholde all lønna den brukte mannen tjener til eget forbruk.....

Det ligger da et ekteskap med planlagt barn som i bunnen men som etterfølgende omstendigheter får vridd til "bidragshore"...

Skrevet

fitte kan høres forferdelig ut, men det kan også høres veldig riktig ut i enkelte sammenhenger ;) men det om aldri kommer til å høres bra ut er når en el. ei fra nord norge sier fætta. (er selv nord-norsk) Det høres helt motbydelig, og nedverdigende ut!

svarting er grusomt.

kjønnshår!

Skrevet

Kino, kjøtt og andre kj-ord som noen uttaler med sch-lyd. Schino og schøtt! *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...