<3lovebaby<3 Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Vi venter en gutt og jeg liker navnet Felix så utrolig godt! Noen andre som har tenkt på det navnet eller har barn som heter det? Har på følelsen av at det er på vei til å bli ett veldig pop navn...liker litt spes og uvanlige navn på barna mine:) Noen som har noen synspunkter?
respektatauten Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 vi har en kjempesøt Felix i barnehagen:) tror han har svensk pappa og det er vanlig å hete det der:) absolutt et fint navn!
Gjest eelis+guttespire Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har tenkt litt på Felix, jeg føler at det hadde passet veldig godt til småen i magen. Men jeg er også ganske redd for at det er i ferd med å bli et sånt kjempepopulært navn, og jeg vil ikke at guttungen skal være en av fem Felix-er i klassen, liksom... Jeg så på den her, og jeg vet ikke heelt hva jeg skal syns om det.. http://www.ssb.no/emner/00/navn/
Oktober-barn Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Gutten til stesøsteren min heter Felix. Mest forbinder jeg navnet Felix som kattenavn pga en bok som heter Katten Felix. Men har begynnt å vende meg til det som barnenavn nå, var litt uvant i begynnelsen.
tiltiderensom Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Liker også Felix :-) Har hørt om et par Felixer, men ikke mange
trilletralle79 Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Hunden min heter Felix:) Kjempefint navn!
2tettebabyer Skrevet 12. juli 2009 #7 Skrevet 12. juli 2009 det er andre valget mitt etter Luckas :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå