Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 og tilgitt det etterpå? Fordi du vet at han ikke er psykopat, og du selv kanskje var med å fremprovosere det?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Har tilgitt det og flyttet fra ham som slo ,men glemmer ALDRI det. Venter på barn sammen med en annen som er en motsetning og nyter livet, fatter ikke at jeg kunne være så lenge i det litt voldelige forholdet, når man kan være i et normalt forhold uten at noen slår eller skriker osv...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Ja, har blitt slått, skallet osv. Men ikke av de grunnene du tenker, selv om han mente jeg fremprovoserte det. vet ikke hvordan en kan fremprovosere at mannen reagerer på at noen ser på en.... Eller at en snakker med folk mannen introduserer en for...... Eller lurer på hvorfor han reagerer negativt i hele tatt, når du ikke på noen måte klarer å forstå eller vite hva grunnen er. Der er bare en grunn i hodet til mannen. Han er min eks nå. Jeg tilga mange ganger, men ikke fordi jeg mente jeg hadde skyld. Men fordi jeg var glad i fyren, uansett hvor sykt det høres ut nå. Det er ikke lett å være i et sånt forhold, og det er heller ikke lett å kommer derifra.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Nei, det har ikke skjedd. Han har tatt litt hardt rundt overarmen min fordi han ville jeg skulle høre på han når han snakket. Jeg har slått mannen min, men ikke hardt.. er mer sånn harmlås tullslåing.. har faktisk dyttet han en gang, men ikke sånn at han falt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå