Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Min lille er litt over 9 mnd og driver med 2 tenner nå, jeg holder på å bli gal her, hun våkner i hvertfall 15 ganger i lpet av natta, dytter inn smokken, funker ikke det så snakker vi en og en halv flakse med melk i løpet av natta. Hvis ikke hyler hun i det uendelige. Dette er noe som starta for en uke siden ca, før det våknet hun ikke mer enn 2-3 gange pga smokk og kanskje litt tørst men da fikk hun vann. Smører den gommen heele tiden, HVA GJØR JEG?? Er såå ufattelig sliten, sover kanskje en time på dagen, Thats it, ikke noe mer en det. Nekter pluselig det også. skjønner ingenting jeg, er så sliten nå
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Gi henne paracet til natten de verste dagene.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Gjorde det her om dagen, hadde ingen effekt:( Hun våknet like mye. En stikkpille før hun sovnet men neida:(
Kongeørna Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 Er du så sikker på at det har med tenner å gjøre? Veldig vanlig alder å starte med "vil ikke sove"... Kan være det dreier seg om utprøving, og melk, smokk og oppmerksomhet er gulrota?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Er ikke sikker, men når hun våkner midt på natta så sover hun men samtidig griner hvis du skjønner. Og hun er jo super trøtt, alt dette her ble brått snudd helt på hode en dag. Alltid vært kjempe flink og glad i å legge seg men ikke nå mer, Glem det liksom. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 kan jo også prøve noe som heter dentinox. hvor du tar en q-tips å dypper den i dentinoxen og smører på der hvor det kommer tenner. det bedøver litt.. hør med legen din om du kan bruke det. det gjorde jeg på dattern min da ho ikke fikk sove på grunn av tenner.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #7 Skrevet 11. juli 2009 Ja det er det jeg smører på til ingen nytte.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #8 Skrevet 11. juli 2009 Prøv å ta vekk alt som kan forsterke det som gjør det festlig å våkne. Hold lyset av, unngå øyekontakt, si god natt, og hold ut med dotter i øra!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #9 Skrevet 11. juli 2009 Gå på nett og bestill noe som heter Oragel ,samme som dentinox bare 20 ganger sterkere .Du kan bestille fra usa . Eller om du kjenner noen som skal til usa eller england så be de ta det med til deg . Jeg vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå