♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 http://www.dagbladet.no/2009/07/11/nyheter/innenriks/vaksiner/rettssak/pasientskader/7124963/ Huff, nå vet jeg ihvertfall ikke om vi skal ta den... Snuppen 22mnd har nemlig ikke tatt den enda.
Mrs. Bouquet Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Jeg syns man skal tenke på hvor stor risiko det er at noe skal gå galt, og med det veie for og i mot. Vil tro det er mye større sjanse for å blir skadet i en bilulykke ved bare en kjøretur, enn ved å ta MMR vaksinen, Alikevel velger vi å kjøre bil med barna som passasjerer fordi vi syns det er nødvendig.
Miss Misantrop Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Det er i allefall en vaksine mine barn ikke skal få....
NormaJean Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Hva om det står i avisen: Barn lam fra brystet og ned etter bilulykke! Skal man da la vær å kjøre bil????????
Miss Misantrop Skrevet 12. juli 2009 #5 Skrevet 12. juli 2009 Jeg pleier skjelden eller aldri å basere viktige valg i livet på en avisoverskrift. Det er lenge siden jeg tok besluttningen om å kutte ut MMR.
Canari Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 Det der er bare tull og spekulasjoner, ikke en sjanse for at det er noen sammenheng der, helt andre grunner til at hun ble lam,ikke MMR-vaksinen sin skyld. Den vanligste årsaken til slik lammelse hun har fått er en uskyldig infeksjon, og det skjer maks 1-2 personer i året i Norge får denne typen lammelser, og det fins ingen dokumentasjon for at MMR-vaksinen kan gi en slik lammelse så lenge etter at den er gitt (jeg har lest dommen og mere til)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Jeg har ikke tatt den avgjørelsen pga overskrifter i aviser. Men har lest om vaksninen.... Er derfor hun er 22mnd og ikke har fått den enda;-) Men jeg blir enda mer usikker på når/om hun skal ta den når jeg leser slikt....
mamarama og lille banan Skrevet 12. juli 2009 #8 Skrevet 12. juli 2009 jeg skal i hvert fall gi sønnen min MMR-vaksinen. jeg friker ikke ut hver gang det kommer et avisoppslag om vaksiner. jeg stoler på at vaksinene i det norske programmet er trygge og utprøvde før de gir de til våre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå