Gå til innhold

Lam fra brystet og ned etter MMR vaksinen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns man skal tenke på hvor stor risiko det er at noe skal gå galt, og med det veie for og i mot.

Vil tro det er mye større sjanse for å blir skadet i en bilulykke ved bare en kjøretur, enn ved å ta MMR vaksinen, Alikevel velger vi å kjøre bil med barna som passasjerer fordi vi syns det er nødvendig.

Skrevet

Det er i allefall en vaksine mine barn ikke skal få....

Skrevet

Hva om det står i avisen: Barn lam fra brystet og ned etter bilulykke!

Skal man da la vær å kjøre bil????????

Skrevet

Jeg pleier skjelden eller aldri å basere viktige valg i livet på en avisoverskrift. Det er lenge siden jeg tok besluttningen om å kutte ut MMR.

Skrevet

Det der er bare tull og spekulasjoner, ikke en sjanse for at det er noen sammenheng der, helt andre grunner til at hun ble lam,ikke MMR-vaksinen sin skyld. Den vanligste årsaken til slik lammelse hun har fått er en uskyldig infeksjon, og det skjer maks 1-2 personer i året i Norge får denne typen lammelser, og det fins ingen dokumentasjon for at MMR-vaksinen kan gi en slik lammelse så lenge etter at den er gitt (jeg har lest dommen og mere til)

Skrevet

Jeg har ikke tatt den avgjørelsen pga overskrifter i aviser. Men har lest om vaksninen.... Er derfor hun er 22mnd og ikke har fått den enda;-)

Men jeg blir enda mer usikker på når/om hun skal ta den når jeg leser slikt....

Skrevet

jeg skal i hvert fall gi sønnen min MMR-vaksinen. jeg friker ikke ut hver gang det kommer et avisoppslag om vaksiner. jeg stoler på at vaksinene i det norske programmet er trygge og utprøvde før de gir de til våre barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...