Mamma`n til Markus =) Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 12. juni fikk jeg diagnosen lymfekreft. Skal på Radiumhospitalet på tirsdag. All behandling skal skje der, heldigvis. Så nå krysser vi alle fingre og tær i håp om at jeg ikke blir så dårlig av behandlingen at jeg ikke klarer å gjennomføre den store dagen som er 1. august. HÅPE, HÅPE; HÅPE!!!
Hildemor fra vest Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Å heisann. Det var tøffe tak du skulle gjennom. Sender deg mange gode tanker. Livet er dessverre ikke alltid rettferdig. Så nydelig du var på bildene. Veldig fin kjole. Hvordan er formen din nå da? Kan jeg spørre hvordan du fant ut eller når du fikk mistanke til at du var syk?. Klem Hildemor
Slumdog Skrevet 12. juli 2009 #3 Skrevet 12. juli 2009 Sender mange mange gode tanker jeg og.. Dette skal du klare!! : )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #4 Skrevet 12. juli 2009 Sender deg mange gode tanker! Kommer nok til å tenke på deg fremover! Og her sliter vi med hvilken farge bordkortene etc. skal være osv!! Takk for oppvekkeren!! Man skal være glad så lenge vi får feire dagen sammen med familie og gode venner. Dette klarer du!! Håper virkelig du er i god form på den store dagen deres Mange klemmer og lykkeønskninger fra en annen sommerbrud!!
4skatter Skrevet 13. juli 2009 #5 Skrevet 13. juli 2009 Sender deg mange gode klemmer og tanker, skal be for deg. Dette må jo bare gå bra!! Lykke til med forberedelser og håper du får masse hjelp! Si i fra om vi på debatten her kan hjelpe deg med noe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå