Gå til innhold

Noen som har/skal handle i Svergie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hører mange sier at det er billig i Svergie. Men er det bare på vogner for eks. ? Og hva produkter har de og hvor mye er prisforskjellen. Ser det er noen som handler på Svinesund eller strømstad.. Kunne gått tenkt oss dit å handle om det er mye å spare. Men finner ikke noe butikker der som har emmaljunga. Noen som vet? :) Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke om emmaljunga, men da vi var på svinesund så syns ikke vi det var store prisforskjeller egentlig. vi kjøpte en babycall (super nova) der, for den sparte vi 500kr på, så det var jo greit!;) Ellers er det jo mange gøye småting og dilldall som er litt billigere, så er bare å dra seg gjennom alle babybutikkene der ;) finner jo alltids noe! hihi....

Skrevet

vi skal kjøpe vogn etc i strømstad.. har bestilt emmaljunga mondial duo for en god stund siden slik at de skulle ha den (på Kattis babyshop) for emmaljungafabrikken er stengt i juli og det kommer nye farger etc i august...

vognen koster 8000 både her i Norge og i Sverige, men forskjellen er valutaen...8000 svenske er ca 6500 norske..så sånn sett så sparer du på å dra dit og handle :o)

men selve prisene er ikke nødvendigvis mindre...og i alle fall ikke strømstad og svinesund, for det er turiststeder.. kan nok hende at det er mer å spare på mer perifere steder i Sverige.. men gjør det enkelt, vi..tar ferja og det er det :o)

lykke til

Skrevet

glemte forresten å si at i Sverige får vi med exclusive stelleveske på kjøpet...den koster 790 i Norge, så det er jo også knall..

Skrevet

Vi har kjøpt Teutonia mistral m/softbag på Nordby senteret, den kom på ca 5100,- nok, så den ble jo rundt 2000,- billigere enn i Norge. I helga kjøpte i vippestol der og, var Carena av merket og den kom på ca320,- Den kjøpte vi på Happyland på Svinesund.

Skrevet

Vi skal kjøpe en del i Sverige. Iallefall vogn og stellekommode (har ikke funnet den stellekommoden i Oslo enda). Kanskje bilsete også om det er godkjent i Norge selvsagt. På Babybutikken i Strømstad har de alle de kjente bilsetemerkene som i Norge. Ang vogn: Emmaljunga duo edge kostet samme der som i Norge (7900), men SEK er jo billigere enn NOK. Ellers arver vi babyseng, kurv etc, så kommer ikke til å kjøpe noe særlig mer enn dette av store ting.

Skrevet

Må man bestille vogn på forhånd hvis man skal handle i Sverige (Svinesund), eller kan man bare dra dit og regne med at de har alle variantene på lager?

Og hvis man vil bestille, hvordan gjør man det? Telefon? Mail?

Skrevet

Dytter.. dette lurer jeg også på..

Stellekommode.. står bare merkene de selger i de forskjellige butikkene. Ikke noe utvalg å se. Prøvd å finne hjemmesidene til merkene, men ikke alt som funker. Noen som har funnet noen fine stellekommoder, som vil dele link?

Har en link over ulike butikker i Sverige:

http://www.svenskepriser.no/bransje.asp?bransje_id=143&kategori_id=77

Skrevet

Noen som vet av babybutikker i Østersund? Åre?

Siden jeg bor i trøndelag, er det nærmest for oss å dra dit..

Jeg sliter med å søke opp baby/ barne butikker i Sverige jeg...

Skrevet

Heisann.

Siden vi mer eller mindre bor på grensen handles det meste i Sverige. Når det kommer til Svinesund kan det være greit å vite at butikkenepå Nordby kjøpesenter i 90% av tilfellene ligger en del over i pris. Sikkert grunnet marked og mulighet for å ta denne prisen her da de ligger på et så godt besøkt senter. Vi handler derfor mest på Happyland på gamle svinesund og i Strømstad.

Kanjo være greit å sjekke om man først er på shopping.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...