alene pappa Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 ei å sitte i sofa'en å slappe av med ei å kose med ei å spise middag med ei å reise på ferie med ei å handle med ei å snakke med ei å gå ut å spise med ei å gå på kino med osv osv. Skal ikke være veldig lett. Hadde håpa å treffe noen så jeg slapp en sommer til alene og en høst og vinter.... Funker ikke med sånne steder på nett hvertfall. kommer ikke i kontakt med noen der. Kjeder meg...
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 me too. bare bytte ut ei med en. føler på sånne ting ekstra godt på helg.
alene pappa Skrevet 11. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2009 tja egentlig hver dag er lik synes jeg siden lillegutt køyer jo kl 19.30 å da sitter jeg jo her alene. etter ett par år med det så er det ikke så spennende i sitt eget selskap lengre. føler liksom jeg har blitt godt kjent med meg selv ja. he he
alene pappa Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2009 bor ved lillestrøm jeg. Rælingen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2009 #6 Skrevet 12. juli 2009 hehe.. forstår tanken din, men du må jo tenke over at her inne er de aller fleste i samme situasjon som deg; sitter inne alene om kvelden etter at barnet er i seng. Og uten store muligheten til å gå på besøk til andre. Så da blir dere to sittende i hver deres stue og tenke på den andre;) Det er ikke helt lett å treffe noen, OG å bli kjent når en er alene med barn. Hvertfall ikke om en tar hensyn til barnet, og ikke vil involvere det med en gang.
alene pappa Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2009 Mhm, men siden det er flere i samme situasjon så kan man jo håpe på å treffe noen da ) Ang det å bli kjent med noen når man har barn ser ikke jeg på som noe problem. Kommer jo ann på hvordan man gjør det. Er jo ikke forbudt å få nye venner selv om man har barn. De vet jo ikke forskjell uansett. Om jeg får en ny kompis på en jobb f.eks som stikker innom, det er jo ikke noe farlig. ser ikke noe forskjell i å f.eks treffe ei som kommer på besøk eller treffes ett sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå