Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Kan man få barn av sado-sex da? Ergo; Ingen gothere her inne:)
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2009 #4 Skrevet 11. juli 2009 bare lurer for jeg kjeder meg jeg, er gother selv. vært gøy om vi var flere. hvorfor lurte hun som skrev innlegget om vi har hår i rompa på det da??? kjeda seg sikkert hun også...ellers så hadde hun vel nettopp kikka på musa si for første gang eller noe....
giggsi Skrevet 11. juli 2009 #5 Skrevet 11. juli 2009 Selvfølgeligt kan det hende det er flere gothere her inne. Jeg er ikke,men hvorfor skulle det ikke være noen her inne? Er faktisk en helt ærlig sak å spørre om og så må noen slenge med leppa med en gang.
Gjest Tale30 Skrevet 11. juli 2009 #6 Skrevet 11. juli 2009 Jeg er vel ikke gother i stilen lengre, men har mange venner som var/er i miljøet. Liker mye av musikken, og syns de som kler seg slik er vakre. Det som jeg syns var problematisk var at mange var slik mer for andre enn for seg selv, hvis du forstår hva jeg mener. Jeg syns ikke det er så sjarmerende med mennesker som på død og liv skal være ekstreme for å vise seg frem. Men jeg har sansen for "den gjengse gother"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå