Gå til innhold

ER SÅ REDD!!! vær så snill gi mangen svar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ca 3 dager etter tr var slutt fikk jeg rosafarget slim... det varte i 2 dager ca. dette kom da jeg og min kjære hadde hatt oss en hyrdestund. kan dette være rester fra tr og reser fra svømmerne, eller kan det være noe gal hos han eller meg? Vi har to barn fra før en på 2 og en på 1 år. vi er inne i 13 pp ettersom yngste er 14 mnd:-) men enda ikke klaffet. hva tror dere dette kan være? Kansje jeg bare bekymrer med unødvendig og dette er normalt etter tr????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner egentlig ikke, men tror kanskje det er slik som skjer innemellom. Kanskje livmortappen din er følsom slik at den blødde lett da.

Tror ikke det er noe å bekymre seg for:)

Skrevet

Tipper det ikke er noe og bekymre seg over.. Tror nok mange opplever litt rosa farget utflod innimellom. Spesielt rett etter mensen eller rett før el (el slim med litt farge betyr at du er ekstra fruktbar akkurat da).

Ta det med ro og slapp av. Hvis dere har prøvd lenge kan du jo kontakte lege for en sjekk. Men du har jo to fra før så alt er nok i sin skjønneste orden, men kan være greit og sjekke i tilfelle dere trenger et lite dytt for og få til nr3. Lykke til og sov godt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...