Bunnies by night Skrevet 11. juli 2009 #1 Skrevet 11. juli 2009 Blir sprø av taxiselskapenes holdning til sikring av barn i bil... Har hatt noen hektiske dager i det siste med en syk liten pjokk og har vært nødt til å taxi til legevakt flere ganger og så til slutt sykehus. Det har blitt seks turer, kun en gang har vi blitt tilbudt lovlig stol til hans vektgrense... kun beltestoler som ble tilbudt. Da får de heller gi beskjed om at de desverre ikke har taxier med lovlige seter. ARGH!
Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 11. juli 2009 #2 Skrevet 11. juli 2009 Ja, det er en eneste stor vits det du beskriver der. Joda, joda vi har barnesete, sier de - men det er jo bare bullshit! Jeg krever jo et ordentlig sete jeg da, bøttesete til baby, og høyt sete til større barn, ikke bare pute. Det koster da ikke allverden for en taxisentral å investere i dette?? Jeg kvier meg for å kjøre taxi med barn, da jeg ikke får den sikkerheten til barna jeg forventer. Opplevd det samme i utlandet også. Der forhørte jeg meg med taxisentralen hjemmefra før jeg dro på ferie. Joda de skulle skaffe taxi med barnesete til meg fra flyplassen og til hotellet. Jeg bestilte taxi på forhånd og greier. Barnesete og barnesete fru blom. Stakkars ungen måtte sitte oppå armlenet i baksetet og inn i det der hullet, med kun magebelte over magen. Herregud sier jeg altså....!!!!!
Gjest mortillitenprinsesse Skrevet 11. juli 2009 #3 Skrevet 11. juli 2009 Og haddet det blitt bråbrems hadde ungen garantert brukket nakken - for det var bare ryggen det var plass til inni det der hullet, ikke hodet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå